GSM uit tijdens optreden/opname

Origineel geplaatst door sander
Sommige mensen gaan zitten in de trein, pakkern gelijk de mobiel en gaan de hele rit bellen. Afschieten die lui.

Second that, al die handtassen met tiesto ringtones :stupid
 
Of mensen die niet weten dat ze het toetsenbord geluid uit kunnen zetten. Zitten ze een sms te tikken en elke aanslag geeft dus een piep.
 
Ja! Irritant!
Maar waar ik helemaal de golera hekel aan heb is aan die lui waar je bv mee praat en hij/zij krijgt telefoon en dan besta je ineens niet meer.. brr.. word ik heel agressief van!
 
Arvey, gewoon ff een stoorzender meenemen, of in je kamer plaatsen :)
 
Origineel geplaatst door STicKX
ook, maar ook zeker onze goose zelf! dat nummer van mauro is irritant, nummertje van goose is LEKKERRRRRRRR :D

Ik heb trouwens ook geen mobiel! lang leve rust...

grr.. gevoelig punt dat met mari piu(ke)..
Ik kan je zeggen... ik was eerder... mijn origineel komt uit 1998, staat op mijn album... piu komt uit 1999, eind 1999... en door de clubheads mix is het gaan lopen..

puur plagiaat.. waar helaas niks tegen in te brangen is (mijn is gemaakt met een ericcson GH688.. als je goed luisterd hoor je dat wel 8o)
 
Btw die mobieltjes zijn vaag normaal als je gebeld word dan hoor je het over de speakers nou dat gluid hoor ik soms en dan word ik niet gebelt.En ik haat telefoon !
 
Back
Top