Missy Elliott - Lose control, dat laatste stukje muziek uit de clip!

Bass

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
11 oktober 2002
Berichten
10.063
..vraag me af welk nummer dat is,

dus niet het nummer Lose Control zelf, maar dat laatste gedeelte uit die clip, een stuk ander nummer, maar welke ????

Thanxx..
 
Ik kan me de clip niet zo 1,2,3 herinneren, maar het nummer is volledig 'overgenomen' van Cybotron, het origineel heet 'Clear'. (Voor de liefhebbers die het nog niet wisten: niks aan de hand, Juan is betaald en als het een beetje meezit heeft 'ie Rick ook nog een centje toegestopt). Die break weet ik dus niet, maar in het origineel zit een break die verdacht veel doet denken aan Kraftwerk's 'Home Computer' of 'Hall of Mirrors'. Misschien dat je dat bedoeld?

Edit: hmm, aan je avatar te zien had je dat zelf ook wel kunnen bedenken, dus ik vermoed dat er nog een andere break in zit?
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bikkel
*gokje*

Cybotron - Clear

Jah dat is in het nummer zelf...

Maar in het eind van die clip hoor je nog een volledig ander stukje met freaky Timbaland beats
 
dat einde van dat nummer in de clip is een andere track die ook op het laatste album van missy staat; genaamd: on&on, geproduceerd door de neptunes...
 
Origineel geplaatst door wauxar
dat einde van dat nummer in de clip is een andere track die ook op het laatste album van missy staat; genaamd: on&on, geproduceerd door de neptunes...

Dat is m, geen Timbaland, maar wel experimentele beats!!

Thanx:)

:slotje: ?
 
dit dus :
 

Attachments

  • me on & on.mp3
    492,2 KB · Bekeken: 47
Origineel geplaatst door Chinetti
Ja die bedoel ik. Is meer Homecomputer, toch? Ik kan hier nu geen muziek luisteren, dus ik moet het met m'n geheugen doen...

Homecomputer ja. Maar deze is echt van Cybotron. Maar dat bedoelde hij dus niet.
 
''Dit lijkt me gewoon een eigen compo, of bedoel je het stukje vocalen daarin van dougee fresh and the get fresh crew?

oh oh on ohoh oh on.''


Tis dus track 7 op het album van missy, geproduceerd door the neptunes ... in de bijgeleverde snippet door Bass hoor je ook de stem van Pharrel....
Hij gebruikt idd de sample van doug e fresh... in de clip hoor je ook maar een klein stukje van die track op het eind.. Op het album is het gewoon een volwaardige track...

doen ze tegenwoordig vaker bij hiphopclips... een stuk van een track wat ook op het album staat eraan plakken...
 
Back
Top