Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
bedoel je niet dat je de macbook overal kan gebruiken en de gewone niet? of ga je die desktop overal mee naar toe slepen en de laptop thuislaten? :)

een gewone macbook met geupgrade geheugen komt ook al verraderlijk dichtbij een macbook pro voor de helft van het geld zo'n beetje he, ja okeej niet zo'n groot scherm maarja
 
zelf op macbook pro hier. nooit problemen met een te kort aan power 8)
 
Nooit van plan mee te nemen? Mac Pro.

Van plan mee te nemen? Macbook Pro.

Lastiger is het niet :) De Mac Pro is een stuk sneller, maar misschien heb je die brute power niet nodig. De Macbook Pro is sowieso een erg rappe bak. Ik gebruik zelf de Macbook Pro C2D 17". Heerlijke machine :)
 
Origineel geplaatst door GREENSKiN
Nooit van plan mee te nemen? Mac Pro.

Van plan mee te nemen? Macbook Pro.

Lastiger is het niet :) De Mac Pro is een stuk sneller, maar misschien heb je die brute power niet nodig. De Macbook Pro is sowieso een erg rappe bak. Ik gebruik zelf de Macbook Pro C2D 17". Heerlijke machine :)

mag ik vragen wat je verder gebruikt?
extra beeldscherm? zo ja... welke?
gebruik je ook nog externe apparatuur?
gebruik je hem enkel voor audio? of ook andere toepassingen?

en... wordt hij niet erg warm na verloop van tijd?
ik heb begrepen dat de intell macbooks een stuk minder warm worden
maar kan me voorstellen dat ze warm worden als hij constant belast wordt met externe dingen.
 
Origineel geplaatst door xpanded stereo
een stuk sneller??? Alleen iets meer geheugen en een ietsie pietsie snellere cpu. tis echt de beheuzing waarvoor je lapt;

Het ging om het verschil tussen een Mac pro (2x Dualcore "Xeon" óf 2 x Quadcore "Xeon") en een Macbook Pro (1x Dualcore "Core2Duo"). Niet om het verschil tussen de macbook en de macbook pro.
 
Ik ga zo een 17'' macbook pro halen met fireface 400 en waarschijnlijk nog een remote zero sl erbij.
Maar vroeg me af wat een goede tas is om alles te vervoeren, iemand tips? :)
Ik zat te denken aan een Axio Hybrid, maar misschien zijn er nog betere.
 
Laatst gewijzigd:
Ik geloof nooit dat die getweakte meuk 100% stabiel is op de kloon-PC. Over het legale aspect maar te zwijgen.

Waarom zou je trouwens in vredesnaam een Logic licentie nemen in zo'n omgeving... Geef dan een paar cent meer uit aan een MacMini. Weet je dat het dan zeker gaat werken en je bespaart jezelf een hoop kopzorgen.

Als ik weer wil prutsen met hardware/software neem ik Windows ;)
 
Origineel geplaatst door The Q
Ik geloof nooit dat die getweakte meuk 100% stabiel is op de kloon-PC. Over het legale aspect maar te zwijgen.

Waarom zou je trouwens in vredesnaam een Logic licentie nemen in zo'n omgeving... Geef dan een paar cent meer uit aan een MacMini. Weet je dat het dan zeker gaat werken en je bespaart jezelf een hoop kopzorgen.

Als ik weer wil prutsen met hardware/software neem ik Windows ;)

ten eerste ben ik it'er dus prutsen zit in mijn bloed, dat is juist het leuke er aan. ik verwacht ook niet dat het 100% stabiel wordt, maar wil gewoon zien hoever ik kan komen.

Een mac mini is leuk, maar voor dat geld heb ik een snellere pc ;)

Het legale aspect is idd iets waar ik nog wat moeite mee heb, maar ik ga zondag weer naar de kerk.
 
zoooo... die nieuwe imac ziet er wel heel erg fancy uit...... jummie !!!

het valt me wel op dat er geen apple teken meer op de command toetsen zitten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top