Eclectic - Alex Love

Ik vond hem wel heel mooi. Niet echt fascinerend, maar toch verdomd knap in mekaar gezet. Stem voor iedereen, zoals elk jaar :)

Iedereen verdient het gewoon!

Gloomy
 
knap gedaan, maar voor diepere vibes ben ik helaas te nuchter. toch vind ik het erg aangenaam klinken en dit soort muziek werkt het beste idd als het wat langer duurt en ik kon het met gemak helemaal uitluisteren. ik merk dat er toch wel subtiele en mooie variaties in zitten.
 
Na meerdere keren luisteren groeide de waardering.
Fijne live sessie, knap en subtiel gedaan om de aandacht zo vast te houden, ondanks dat de beat wel wat afgezaagd en steeds hetzelfde is. Volgende keer misschien nog een paar leuke drum fills ertussen.
 
Ik vind de ambient vibe en sounds mooi. De drums ben ik minder fan van, naar mijn smaak had dat wat meer ambient dub mogen zijn (minder elementen, andere sounds). Tof gedaan voor een live track!
 
in 1 take opgenomen... vind dat ook altijd wel knap.
Ik doe dat ook wel eens voor de lol...
beetje knopjes draaien, wat synths inspelen... ritme aanknallen op de drumcomputer...
beetje in mn eigen wereld verdwijnen en gewoon muziek maken.

En dan, in mijn geval, daarna de opnames beluisteren.... en concluderen dat het onbruikbare rotzooi is...

Daar heb jij geen last van!, klinkt lekker!
tikje monotoom ... dat hoort er wel een beetje bij als je zoiets live doet...
Ik heb de laatste tijd meer van je gehoord... je bent wel fan van een beetje droge 909 of niet? :D
Ik ook hoor! dus ook daar van mij geen haat.

maar als je in je live sessies nog wat kleine drum variatie kan aanbrengen dan breng je het wel naar het volgende level!.
Zelf hier en daar even kort weglaten van de drums (of zelfs enkel de kick 4 beats weglaten in de 8e maat ofzo) of een ieniemienie breakje hier en daar met een snare-fill zou het als geheel nog wel opfrissen denk ik. de break die er wel inzit... daarna komen die drums ook wel heel flauw terug :) nog niet eens een kleine 909 crashje! die is ook best lekker hoor! :D
iets meer variatie, en dan kom je ook makkelijker weg met die 8 minuten.

verder goed genoeg dat die 8 minuten verder geen probleem was om af te luisteren...
De synthsounds waren ook gewoon lekker en boeiend tot het einde.
 
Heel fijn om naar te luisteren, maar de beat mag wel wat meer pit wat mij betreft. Maar de synth sounds maken een hoop goed :)
 
Het is geen geheim dat ik niet vies ben van een stukje stonertrance
Dus het zal je niet verbazen dat ik me erg heb vermaakt tijdens deze sessie
:walker:
 
Plus punt voor live take!
Ja hier zit zeker potentie in en ik denk ook dat ik hem in de voorselectie van mn platenbak zou zetten. Maar bij afrekenen toch van de stapel haal.(ben ook cheapskate geworden hoor)
Alhoewel.. ik heb zojuist even de 70db grens naar 100db gezet (eerste keer) ja dan voel ik hem toch wel..
 
Fijne vibe.
Heerlijke sounds die rondzingen
Beat zou wat spannender mogen, maar het is een live take, dus ook weer begrijpelijk
Altijd waardering voor live takes :okdan:
 
Wat een gave Pad(s) die op 1:01 d'r inkomen. Mogen van mij wel meerdere spannende akkoordwisselingen plaatsvinden. Alsnog dat het niet mijn muziek is klinkt het helemaal niet verkeerd.
 
Back
Top