lastige tijd om synths te verkopen? recessie?

de perkons heeft van die clicky knoppen zoals de OB6 heeft denk ik? Zo ja, daarom oa mocht de ob6 er uit, die knoppies zijn mijn ding niet.

Syntrx 2 kocht ik voor 1599 dacht ik op reverb nieuw. Kwam nog pak m weg 30 euro verzend bij. Je kon m ook in de store ophalen voor 1699. Enkel tijdens black friday periode.
Ja gevoel en looks zijn n dingetje: heeft t felle leds, weg ermee, zijn de kleuren hell, spuitbus er over (aira dada haha) en als de knoppies kut zijn, buiten. En als pads shit zijn, buiten (rytm)
808 gaat nog net. Doet denken aan de polysix.
909 is n delight. Maar ik ben dan ook uit dat computer tijdperk :) Dus daarom is de cirklon er nog.
 
heftig allemaal
Ja het is eigenlijk 1 groot modulatie circus maar zonder duidelijke slots zoals je normaal verwacht in een Synth mod matrix. De geluidskwaliteit vind ik vergelijkbaar met cwejman en ACL. Saturatie van een emperical labs distressor vind ik wel nog beter zeker met british mode. Culture culture raakte ik maar weinig aan. Maar om on topic te blijven. Je kunt nu HEATS kopen voor +-550,- en dat is echt geen geld.
 
in mn modular zitten alleen maar hele duidelijke slots in de modmatrix!
wat een zinloze claim over die geluidskwaliteit ghehe, serieus.
maar goed, jouw show verder, zet m op
 
De analog heat is absoluut niet geschikt voor dj’s veel te extreem. Wat wel heel mooi werkt is een model 1 van Playdifferently.
 
Deze draad bevat meer gebakken lucht dan een airfryer inmiddels. :D

Maar goed, de verkopen gaan best okee dus. Ik heb alleen een enigszins prijzige linkshandige akoestische gitaar van een merk dat niemand kent en twee (premium!) ThorpyFX PeNdalen die ik niet aan de straatstenen kwijtraak, die moeten maar naar Reverb misschien.
 
Laatst gewijzigd:
Ja goh dat is een mixer
Ja dat klopt! En wat bijzonder is dat er analoge filters op zitten en vrij instelbare saturatie welke veel beter afgestemd zijn op dj performance. Dus een tuttebel mixer met een heat als filter/saturatie is niet handig. De saturatie op een heat gaat samen uit of aan met het filter helaas.

P.s. De model 1 wordt ook steeds betaalbaarder. Toen ie net uit was 3500,-

Dit is echt een koopje,

Maargoed nog steeds een aanrader.
Hier hoogste bod 450,-

 
Laatst gewijzigd:
Ik weet overigens niet of mensen specifiek dit forum bedoelen als verkopen moeizaam gaan, want dat vind ik al heel lang het geval. Weinig tot geen reacties en dan vaak lowballers, twijfelaars en ruilvoorstellen. Ik verkoop het overgrote merendeel (denk wel 90%) via marktplaats, ook al zet ik het hier ook altijd neer en vaak zelfs met een wat lagere vraagprijs. SF'ers lijken niet zo kooplustig, doe daar iets aan :D
 
Ik verkoop hier ook slecht terwijl sf leden echt wel een mooi prijsje van me kunnen krijgen. Reverb werkt voor mij op dit moment het best helaas.
 
Ik weet overigens niet of mensen specifiek dit forum bedoelen als verkopen moeizaam gaan, want dat vind ik al heel lang het geval. Weinig tot geen reacties en dan vaak lowballers, twijfelaars en ruilvoorstellen. Ik verkoop het overgrote merendeel (denk wel 90%) via marktplaats, ook al zet ik het hier ook altijd neer en vaak zelfs met een wat lagere vraagprijs. SF'ers lijken niet zo kooplustig, doe daar iets aan :D
Herkenbaar. Marktplaats is de enige plek waar ik hardware verkocht heb (altijd binnen paar weken). Reverb heb ik nog nooit gebruikt. Vraag mij ook af of dat voor Nederland ook echt de plek is voor hardware. Ik kijk er eigenlijk ook nooit op als ik zelf iets wil kopen.
 
Vroegahhh was dat wel anders, misschien vergrijzing? Al die enthousiaste kooplustige twintigers van toen zij nu uitgebluste huisvaders geworden die onder curatele staan van een partner die ze hun speeltjes niet meer gunt, en nu moeten ze hun zuurverdiende centjes storten in de bodemloze put van de gezinsbelasting 🥺
 
Herkenbaar. Marktplaats is de enige plek waar ik hardware verkocht heb (altijd binnen paar weken). Reverb heb ik nog nooit gebruikt. Vraag mij ook af of dat voor Nederland ook echt de plek is voor hardware. Ik kijk er eigenlijk ook nooit op als ik zelf iets wil kopen.
Reverb is best een goede plek om te kopen en verkopen (er staan vaak absurde vraagprijzen op maar ik heb best vaak goede deals kunnen maken), enige nadelen zijn dat het nogal internationaal georiënteerd is dus daar moet je maar zin in hebben (communicatie in het Engels, uitzoeken wat pakketten versturen kost naar bepaalde landen, EU of niet etc.) en de kosten (commissie) van Reverb en PayPal zijn vrij hoog.
 
Laatst gewijzigd:
Reverb is best een goede plek om te kopen en verkopen (er staan vaak absurde vraagprijzen op maar ik heb best vaak goede deals kunnen maken), enige nadelen zijn dat het nogal internationaal georiënteerd is dus daar moet je maar zin in hebben (communicatie in het Engels, uitzoeken wat pakketten versturen kost naar bepaalde landen, EU of niet etc.) en de kosten (commissie) van Reverb en PayPal zijn vrij hoog.
Ja, lijkt mij dan enkel voor hardware wat lastig te vinden is interessant.
 
Gek genoeg kun je juist vooral nieuwe dingen vaak voor een goede prijs vinden op Reverb. Tweedehands verkopers denken vaak met alles goud in handen te hebben, maar er zijn ook veel professionele verkopers die nieuwe producten juist voor een scherpe prijs neerzetten. Zo heb ik best wat gunstig geprijsde effectpedalen gekocht die goedkoper waren dan bij de gekende winkels hier of bij de oosterburen.
 
reverb gebruik ik alleen voor obscure pedalen en buitenkansjes gitaren kopen, verkopen nog niet.
ook wel nieuwe dingen binnen de EU inderdaad. voor gitaren, pedalen, amps en modular ook veel facebook, verder mp alles.
ik heb wel een paar dingen waar ik never nooit van af kom in nl lijkt het dus misschien ook op reverb pleuren voor de echte LIEFHEBBERS
 
... nu uitgebluste huisvaders geworden die onder curatele staan van een partner die ze hun speeltjes niet meer gunt, en nu moeten ze hun zuurverdiende centjes storten in de bodemloze put van de gezinsbelasting 🥺

Fukc that. Hoog tijd voor die vintage synth uit de vorige eeuw die je altijd al wilde hebben. En een vriendin geboren in deze eeuw. YOLO enzo. *D
 
Ik koop me nog steeds overal suf. Ebay, Sf, reverb, 2e hands you name it.
het zou fijn zijn als jullie je spulletjes lekker houden ipv aan te bieden. Kom ik ooit eens aan sparen toe.
ik davht elke keer mijn zin te hebben en niet op zoek. Tot er weer zo’n aanbod komt waarvan je zegt ’be fast, grab it’
Soms kom ik in mijn cave en kijk rond (met andere ogen) en dan denk ik : wat the fuck staat hier allemaal. Ik durf zelfs geen studio tour te doen op YT. Ik schaam me kapot.
ik was ooit in therapie en dacht dat die dame me ging helpen. Vergeet t maar. Ze vond t schitterend.
 
Back
Top