lastige tijd om synths te verkopen? recessie?

Lastige tijd, ach het is maar net wat je te koop hebt.
Op marktplaats (die oranje site, niet deze van SF) staat een Polymoog plus nog wat leuks erbij te koop waar al gauw 18.000 euro op geboden wordt.
≥ polymoog en modular system en taurus en — Synthesizers — Marktplaats
Voor relatief zeldzaam spul wordt dus snel de portemonnee getrokken. Ik verwacht dat de prijzen nog wel gaan stijgen.
Deze man biedt een revisie aan, met foto's in deze staat. Hij heeft voor zn werk deze dingen moeten vertroetelen en gaat er zo mee om? Kijk kan natuurlijk wat gebeurt zijn in zn leven maar kan nu weer repareren in iedergeval.. Tsja met recht een barnvind.. al zou het nu onder vacuum getrokken plastic staan.
 
Die korg 770 bieder is n vriendje. Wie pushed de prijs nu telkens 200 euro. Er heeft er maanden lang een te koop gestaan bij turnlab die niemand wou voor 1850 of zoiets
 
Deze man biedt een revisie aan, met foto's in deze staat. Hij heeft voor zn werk deze dingen moeten vertroetelen en gaat er zo mee om? Kijk kan natuurlijk wat gebeurt zijn in zn leven maar kan nu weer repareren in iedergeval.. Tsja met recht een barnvind.. al zou het nu onder vacuum getrokken plastic staan.
Of het spul heeft bij zijn vorig werk 25 jaar in de opslag gestaan, was toen niet eens van hem, en hij krijgt het nu mee als gouden handdruk. Of hij heeft jaren als expat gewerkt en zijn spullen hier in opslag moeten zetten. Of...of...of...Duizend redenen waarom die apparaten er zo zolderachtig uit kunnen zien zonder dat het moet impliceren dat hij er geen respect voor heeft. Ze zien er mogelijk ook nog fris uit onder het stof. Hij legt ook uit waarom er geen frissere fotos zijn.
 
Of het spul heeft bij zijn vorig werk 25 jaar in de opslag gestaan, was toen niet eens van hem, en hij krijgt het nu mee als gouden handdruk. Of hij heeft jaren als expat gewerkt en zijn spullen hier in opslag moeten zetten. Of...of...of...Duizend redenen waarom die apparaten er zo zolderachtig uit kunnen zien zonder dat het moet impliceren dat hij er geen respect voor heeft. Ze zien er mogelijk ook nog fris uit onder het stof. Hij legt ook uit waarom er geen frissere fotos zijn.
Zeker duizend redenen maar een pro slaat zo zn werk toch niet op!? ik zag het hout en dacht das best wel gaar.. maargoed alles kan gefixed worden.
 
Ik was mijn Syntrx II binnen 4 dagen kwijt aan de gewenste prijs. Het kan nog steeds!
 
Ja maar jij had ook super inkoopprijs! Ik vind 30% verlies prima.. wat was jou verlies?
 
ja eens, maar die koper had dus voor echt een goede deal een syntrx 2. Lijkt sowiso wel of ze er teveel hebben gemaakt. I zag bij gear4music zelfs afname korting :D bij 3 1700,- nog wat
 
Ze zijn nu overal weer vrij duur (bijna overal boven de 2k), maar rond BF werden ze idd tegen redelijk gekke prijzen gedumpt. Zie vergelijkbare dingen met de Perkons. Erica pricing is all over the place. Gelukkig had ik die ook relatief voordelig, en die gaat voorlopig sowieso nergens heen want daar ben ik helemaal ❤️ op.
 
Ja maar jij had ook super inkoopprijs! Ik vind 30% verlies prima.. wat was jou verlies?
ikke? Mijn prijs zat lager van verkoop dan Nap en ik had 20 euro winst :)
Duurde bijna een maand voor ie weg was, vreemd genoeg. Niemand had geld, schreven ze, maar geld ruil /verhalen had ik wel genoeg.
 
Ze zijn nu overal weer vrij duur (bijna overal boven de 2k), maar rond BF werden ze idd tegen redelijk gekke prijzen gedumpt. Zie vergelijkbare dingen met de Perkons. Erica pricing is all over the place. Gelukkig had ik die ook relatief voordelig, en die gaat voorlopig sowieso nergens heen want daar ben ik helemaal ❤️ op.
Ja die perkons is tegek, ook het ontwerp de sounds! Maar ja ik heb het maar bij de sample pack gehouden.. ik ga niet meer over de 1000,- grens (per item)
 
Ze zijn nu overal weer vrij duur (bijna overal boven de 2k), maar rond BF werden ze idd tegen redelijk gekke prijzen gedumpt. Zie vergelijkbare dingen met de Perkons. Erica pricing is all over the place. Gelukkig had ik die ook relatief voordelig, en die gaat voorlopig sowieso nergens heen want daar ben ik helemaal ❤️ op.
oei is de perkons n houdertje? Kunnen we afspreken dat je daar in topics die ik lees dan niet meer vol lof over praat? Ik ga namelijk sparen. Voor wat anders... Boehaha
Nee serieus.
 
oei is de perkons n houdertje? Kunnen we afspreken dat je daar in topics die ik lees dan niet meer vol lof over praat? Ik ga namelijk sparen. Voor wat anders... Boehaha
Nee serieus.
Nou als je het samplepack koopt van:
en de drumcomputer van:

Dan hou je nog geld over voor een Analoog filter en dikke knoppen voor op de drumlogue, of je koopt er 2? heb je 4 sample slots
 
oei is de perkons n houdertje? Kunnen we afspreken dat je daar in topics die ik lees dan niet meer vol lof over praat? Ik ga namelijk sparen. Voor wat anders... Boehaha
Nee serieus.
Haha, ik zal mijn best doen. Maar een houdertje is het wel ja. Ik kan oprecht zeggen dat ik nog nooit een drumbak heb gehoord die zo hard rost (maar ook heel lief kan zijn) als de Perkons, en dat is inclusief de classics. Die compressor die erop zit is echt niet normaal.

Nou als je het samplepack koopt
Er is volgens mij een gratis Perkons sample pack van LoopOp ook.
 
samples en ik zijn nog go man :D

met n computer geluiden in een bak steken doe ik enkel met jexus zijn patches om er vervolgens vanaf te blijven :D Computer directory en USB staan loodrecht tegenover pret en muziek in mijn woordenboek.
 
Zag er 1 op MP voor 1600,-

edit, net gechecked, 1675,- in belgie
ja ik had de syntrx 2 er zeker voor kunnen 'ruilen' (heb er ook over nagedacht zelfs) maar was aan sparen voor een +4k synth en heb ondertussen 50% vh geld alweer elders besteed dus we gaan terug stilaan naar af.
 
samples en ik zijn nog go man :D

met n computer geluiden in een bak steken doe ik enkel met jexus zijn patches om er vervolgens vanaf te blijven :D Computer directory en USB staan loodrecht tegenover pret en muziek in mijn woordenboek.
Ja eens! 1 x die samples in de Korg en je bent klaar hoor. Perkons is gewoon digitaal dus vandaar ik er geen moeite mee heb. Tis maar een idee. Perkons en veel van Erica is gewoon te gek!
 
Back
Top