Tracks uit de 'Krijg een muziekstijl toegewezen en maak een track die je normaal niet maakt Contest'

Wowie de winner wordt een beetje door zichzelf heen geblazen!
Dat laag gaat wel heel laag
Maar wel een soort supergevoel, dat telt!
 
hola Musicfriends,

ik heb nog maar een Soundtrack gemaakt!
Ik hoop dat ie bevalt.



Groeten van andreos, :)

Klinkt goed! Misschien halverwege nog een drastische wending om het helemaal af te maken, maar verder goed gedaan. Mooie toms/pauken ook, lekker bombastisch :okdan:
 
Klinkt goed! Misschien halverwege nog een drastische wending om het helemaal af te maken, maar verder goed gedaan. Mooie toms/pauken ook, lekker bombastisch :okdan:
Dank je H man.

Groeten van andreos.
 
hola Musicfriends,

ik heb nog maar een Soundtrack gemaakt!
Ik hoop dat ie bevalt.



Groeten van andreos, :)

Goed gelukt 🙂
 
Leuke track geworden, hoor!

Ik zou ook een beetje moeten zoeken wat iets nou precies Italo maakt, maar leuk en zomers 👍
Liep nog ff door het topic heen en zag dat ik je comment niet had gezien?
In ieder geval nog bedankt voor je mooie woorden! 👍
 
Nou daar is ie dan!
Ik ben niet thuis in het genre en ik heb van de week wat geluisterd, ik hoorde allerlei dingen maar het verschil tussen House en Italo House kon ik niet echt ontdekken?
Dus er zal volgens de kenners wel wat niet goed zijn maar ik heb dit vooral als een project voor de lol gezien dus wees een beetje mild aub.
In ieder geval zit er iets Italiaans in en heb ik geprobeerd er een geinige track van te maken, veel plezier met het luisteren!
Ik heb er met plezier naar geluisterd!
Voor een eerste Italo-poging valt het goed mee.
Gooi er nog wat strings en FM-belletjes in en dan ben je helemaal de goede richting uit 👍

Cheers,
Exo. :mega:
 
Lekker bezig allemaal!

Ik zelf heb veel minimal techno geluisterd (Richie Hawtin stuff, M-Nus label enz.) en wat voorbereidingen gedaan met samples zoeken en wat gekloot op m'n digitakt maar nog niets concreets...Veel mensen klaagde vroeger over minimal techno op feestjes kan ik me herinneren, en er was veel inspiratieloze meuk maar toch ook zeker wel pareltjes binnen het genre. Hoop er in het weekend de tijd voor te kunnen nemen maar het wordt weer pokke warm dus we gaan het zien...de deadline is nog ver weg ;)
 
Jep, warme weer beïnvloed m’n motivatie ook een beetje.. hopelijk na de wolkbreuken een beetje getemperd weer.. 😅
Globaal heb ik de chiptune wel gereed, nu nog een arrangement en fine-tunen, etc etc
 
Mijn rock track laat nog even op zich wachten, ik weet niet of ik het red voor 1 aug. Ik draai volgende maand op een techno feestje en ben volop bezig met de voorbereiding. Maar hij gaat er hoe dan ook komen, alleen wanneer weet ik nog niet :beard:
 
Back
Top