Tracks uit de 'Krijg een muziekstijl toegewezen en maak een track die je normaal niet maakt Contest'

Haha ik vind em erg goed gelukt :okdan:
Dankjewel, was wel geinig om te doen.. hoop gezoek naar geluidjes enzo, maar had er lol in 😁

Goed topic dit!

Kijken of ik ‘ambient’ op tijd af ga krijgen..
 
Knappe track heb je gemaakt, zoiets had ik niet kunnen maken!
Vindt je mix ook prima want ondanks dat het arrangement hier en daar flink vol zit blijft alles goed gedifiniëerd en luisterbaar, nergens muddy of zo. :okdan:
Dankjewel! Fijn dat het op andere systemen ook aan te horen is 😅

Weinig aan afmixen/EQen gedaan eigenlijk.. 🤐
 


Electro / IDM ofzo, ben er niet helemaal uit, maar ben benieuwd wat anderen vinden

Leuk, ook zo met een clipje erbij. Klinkt prima 👍

Wat maak je normaal gesproken?
 


Electro / IDM ofzo, ben er niet helemaal uit, maar ben benieuwd wat anderen vinden

Mooi sfeertje heb je neergezet. De beat + kick mogen wat mij betreft wel wat steviger. Verder goed gedaan, vind em wel electro :okdan:
 
Volgende tryout: ambient ..

Hoop dat 't iets is? Leuk om geluidjes/melodietjes met efx te vernaggelen.. maar moest wel beetje rustgevend blijven :D

 
Mijn Funk / R&B inzending. Ik weet wat funk is en ik weet wat R&B is maar Funk / R&B weet ik eigenlijk niet. Ik heb me maar beetje gericht op funk algemeen en de oudere R&B (90's R&B vind ik echt niks). Begonnen met funk beatje en daarna begon de track zijn eigen weg in te gaan. Rhythm wel maar blues wat minder. 't Is meer wat synth poppie geworden. Wel aardig tevreden met resultaat.
Was ook goede tijd om Ableton Drift beetje onder de knie te krijgen. Alle geluiden zijn gemaakt met Drift. Drums zijn samples.

 
Mijn Funk / R&B inzending. …
Ik vind ‘m leuk! ipv een ‘gitaarsolo’ een ‘synthsolo’ is leuk gedaan. Leuke sound.
 
Mijn Funk / R&B inzending. Ik weet wat funk is en ik weet wat R&B is maar Funk / R&B weet ik eigenlijk niet. Ik heb me maar beetje gericht op funk algemeen en de oudere R&B (90's R&B vind ik echt niks). Begonnen met funk beatje en daarna begon de track zijn eigen weg in te gaan. Rhythm wel maar blues wat minder. 't Is meer wat synth poppie geworden. Wel aardig tevreden met resultaat.
Was ook goede tijd om Ableton Drift beetje onder de knie te krijgen. Alle geluiden zijn gemaakt met Drift. Drums zijn samples.


Heel tof gedaan, het nummer bouwt mooi op en verveelt geen seconde :okdan: . (Ik zou het 'Synth-Funk' noemen) :D
 
Back
Top