flyweight
I could have.... but you didn't
wat is Latin? is dat een genre? doe is een andere grabbel? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SYNTH POP!wat is Latin? is dat een genre? doe is een andere grabbel?![]()
Hola Homan,Misschien al eens eerder voorbij gekomen, maar lijkt mij leuk om eens te proberen/op te zetten.
Stel, je maakt een lijst aan muziekstijlen, bijv.
-Electro
-Drum n Bass
-Techno
-Trance
-Happy Hardcore
-Minimal techno
-Ambient
-Italo House
-Tropical House
-Synth Pop
-Industrial
Je verzamelt vervolgens een aantal deelnemers die mee willlen doen en die koppel je dan aan een willekeurige muziekstijl (die ze normaliter niet zouden maken.)
Is dat leuk en is daar animo voor? Lijkt mij een geinige uitdaging in ieder geval om eens uit je eigen 'comfortzone' te stappen!
Zomaar een ideetje : )
Ah, C64 mario gedoeChiptune..?
Ff opzoeken wat daar onder verstaan wordt..![]()
Haha ja mijn gedachte achter de suggestie voor de verzamelnaam latin was dat je dan wellicht zelf een genre uit latijns amerika kon kiezen, net als dat je bij rock, klassiek enz. ook allerlei subgenres hebt.wat is Latin? is dat een genre? doe is een andere grabbel?![]()
JAjajaja, maar goed ik heb nu Synth Poep als opdracht.batchata dus, @flyweight![]()
Daarom! Komt vast goedShit, ik lees net dat er Italo achter m'n naam staat?
Da's een stijl die ik totaal niet tof vind qua muziek, vind het een beetje plastic..
Maar goed, wel geinig dat ik zoiets moet gaan doen, dat wordt lachen dus.
Ik zal 'ns een paar artiesten gaan beluisteren en wat inside information op youtube gaan zoeken wat de specifieke kenmerken zijn.
Misschien dat het dan nog wat kan worden, of wordt het Italo met een onverwachte ambiënt of funky bridge bijv. gewoon om het wat interessanter te maken.
En als ik er veel lol in heb kan het zomaar dat ik nog een tweede Italo track post.
Kan iemand mij enkele representatieve YT-links doorsturen?Ik? Hardcore/Hardstyle???
Whaaaaaa!!!
Cheers,
Exo.![]()
Check op spotify of YouTube op thunderdome (latere versies) of gewoon op hardstyle, komt genoeg ‘ellende’ voorbij danKan iemand mij enkele representatieve YT-links doorsturen?
De stijl klinkt mij vrij onheilspellend.
Cheers,
Exo.![]()
Je hebt mazzel met Latin want dan heb je een hele brede keuze, interessant trouwens, latijnse ritmes zijn heel sophisticated.wat is Latin? is dat een genre? doe is een andere grabbel?![]()