Tracks uit de 'Krijg een muziekstijl toegewezen en maak een track die je normaal niet maakt Contest'

Ja je hebt inustrial techno, maar er zijn verschillende genres:


Je kunt er alle kanten mee op :)
 
dat is een understatement, hij was begonnen om 00:15, en de upload was om 00:17, dat moet een wereldrecord zijn! :D
Hola .
Tussen uploaden naar soundcloud en het forum was kort.
Maar maken duurt natuurlijk langer :)

Groeten van Andreos:):)
 
Nou daar is ie dan!
Ik ben niet thuis in het genre en ik heb van de week wat geluisterd, ik hoorde allerlei dingen maar het verschil tussen House en Italo House kon ik niet echt ontdekken?
Dus er zal volgens de kenners wel wat niet goed zijn maar ik heb dit vooral als een project voor de lol gezien dus wees een beetje mild aub.
In ieder geval zit er iets Italiaans in en heb ik geprobeerd er een geinige track van te maken, veel plezier met het luisteren!
 

Attachments

  • Italian Italo.mp3
    9,3 MB
Nou daar is ie dan!
Ik ben niet thuis in het genre …
:D Leuke track geworden, hoor!

Ik zou ook een beetje moeten zoeken wat iets nou precies Italo maakt, maar leuk en zomers 👍
 
Haha zeker goed gelukt Ik ben ook geen Italo kenner, maar het neigt er zeer zeker naar :) Ik zeg experiment geslaagd!
 
Was het uiteindelijk lastig om te 'switchen' naar een andere stijl? Ik moest wel even zoeken.. (bij mij ging ook de bpm gelijk met 50 omhoog, das ook gek)
 
Dank jullie voor de complimenten!

Was het uiteindelijk lastig om te 'switchen' naar een andere stijl? Ik moest wel even zoeken..
Nee echt moeilijk was het niet want het is four on the floor met wat repetetieve elementen dus het valt wel mee.
Je ontkomt er niet aan om een beetje in de bekende patronen te vallen natuurlijk.
Maar de zoektocht naar bruikbare sounds en omdat ikzelf niet zing ook naar geschikte vocalen te zoeken ben ik dan wel even mee bezig.
Het leukste vind ik dan om het een geinige twist te geven en da's wel gelukt vind ik.
Ik ga binnenkort nog een andere stijl pakken, ik weet alleen nog niet welke maar ik vind het een leuk idee van je omdat je dan 'ns wat anders doet dan waar normaal je interesse ligt.
 
Laatst gewijzigd:
Hola ,
Hier is het dan,ik kan midi of audio opsturen zodat iemand er wat mee kan,ook langer!



Groeten van andreos.

Het is een soort 'minimal' salsa, dat wel! Daar kan vast wel iets leuks mee gedaan worden.
 
Nou daar is ie dan!
Ik ben niet thuis in het genre en ik heb van de week wat geluisterd, ik hoorde allerlei dingen maar het verschil tussen House en Italo House kon ik niet echt ontdekken?
Dus er zal volgens de kenners wel wat niet goed zijn maar ik heb dit vooral als een project voor de lol gezien dus wees een beetje mild aub.
In ieder geval zit er iets Italiaans in en heb ik geprobeerd er een geinige track van te maken, veel plezier met het luisteren!
Ik ken het genre ook niet maar is het niet iets wat Giorgio Moroder maakte en Donna Summer ? Ik vind deze tof gemaakt in ieder geval, dat funky gitaartje doet me een beetje denken aan daft punk en dat baslijntje met de phaser heeft wel wat weg van Giorgio Moroder, dus ik denk dat je wel aardig goed zit, en helemaal met die italiaanse voices erin! :okdan:
 
Leuk stukje, ik hoor wel degelijk die zuid amerikaanse tonen, het komt me zelfs bekend voor, kan dat? Komt er ook nog een versie met jouw zang erin? Dat zal vast niet misstaan!
hola jason,

Het is echte improvisatie.
Het is te kort voor een tekst erop temaken,
Later kan ik wel een latin van bladmuziek maken.
Dank voor je luisteren.

Groeten van Andreos :)
 
Nou daar is ie dan!
Ik ben niet thuis in het genre en ik heb van de week wat geluisterd, ik hoorde allerlei dingen maar het verschil tussen House en Italo House kon ik niet echt ontdekken?
Dus er zal volgens de kenners wel wat niet goed zijn maar ik heb dit vooral als een project voor de lol gezien dus wees een beetje mild aub.
In ieder geval zit er iets Italiaans in en heb ik geprobeerd er een geinige track van te maken, veel plezier met het luisteren!
Hola Krautrock.

Wat een leuke track geworden:halleluja
Echt Apart hoor.

Groeten van Andreos:)
 
Ik heb em ook afgemaakt, m'n happy hardcore deuntje. Ben blij ook want het werd een aardige oorwurm :P
Het was even zoeken naar een vocal, maar ik heb wat gevonden wat wel bij het genre past denk ik.
(En ik kwam ik er trouwens later ook achter dat ik per toeval de sound van 'The Opposites - Broodje Bakpao' nagemaakt heb haha)
Vond het erg leuk om te doen in ieder geval en wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
 

Attachments

  • Summertime.mp3
    8,8 MB
Back
Top