Wat is jouw ultieme muziek maak ervaring?

Denk voor mij was het produceren van een bandje. Ten eerste omdat ik zelf alleen met electronische bleeps bezig ben en hierdoor buiten mij comfort zone zat en ook mijn semi-budget outboard heel effectief heb kunnen inzetten met een mooi resultaat.

Als tweede heb ik met toen al ex een soort video-opera gemaakt, zij de beelden en ik de muziek. Dit was gebaseerd op de chakra’s met verschillende kleuren en daarbij veranderende frequenties. In dat soort situaties kom ik kennelijk snel to een resultaat was alleen toch uit blijft.
 
Na een optreden met mijn bandje horen dat je mensen hebt doen huilen.
Dat heb ik ook... alleen niet op de manier die jij bedoelt...
 
Die periode dat alles in m'n leven moest wijken omdat ik bongo wilde leren spelen, zelfs naar cuba geweest en nog even gespeeld tijdens een authentiek son optreden.

Halfgare jam avonden met vrienden in het kraakpand waar ik toen woonde.

Rave sets met twee laptops en een simpele mixer op zelf georganiseerde feestjes. Een trip-hop dj set in de ot301 in Amsterdam.

De eerste keer dat het lukte om een track af te maken en op soundcloud te zetten.

De eerste keer dat ik aan de cutoff filter van m'n eerste synth (sub37) draaide ;)
 
Toen een track van mij als Track 13 op een Mind The Gap CD bij Gonzo (circus) verscheen. En daarna toen een andere op een compilatie CD kwam die door forumlid The Whistler samengesteld was. Te lang geleden.
 
Back
Top