Respect voor anderen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wat mij betreft schakelen de mods de avatar-optie uit..da's wel het slimste.....

maarre ik snap nog steeds niet veel van het verhaal van fuse...ik bedoel, ik snap de kern wel, maar vind het niet van toepassing op de dingen die ik hier lees..vind dat er hier goed met elkaar omgegaan wordt op het forum....

over "respect" ..dat woord geeft me de kriebels, de laatste paar jaren levert misbruik van dit woord/principe meer ellende op dan dat het positief wordt gebruikt...al die mafketels die "RESPECT EISEN" ...ga toch weg...

O.
 
Ik ben blij dat ik dadelijk niet meer op mijn werk ben en dan geen internet meer heb en dan dus niet steeds de neiging heb om deze thread te moeten bekijken om te kijken of er lijn in zit.... Wat een kromme zin... Typerend voor deze thread....
 
:slotje:
 
Origineel geplaatst door spdk
Fuse doe is relaxed, je hebt niet eens een avatar!

Sorry, twas een grapje ! Nu even wat serieus geneuzel:

Origineel geplaatst door fuse
Van die verliezers die lopen te konten dat Mac echt strakker is dan een PC. Zijn het poppertjes of wat!?
B]


Loopt een Mac niet strakker dan een PC? Loopt een 909 zeker ook niet strakker dan een Mac! Ik had het getypt dat een mac strakker loopt, maar niet om tof te doen, ik heb niet eens een mac, ik heb een atari :)

Maar goed, even goede gabbers :luv:
 
OP SLOT! IK EIS RESPECT..EHH..EEN SLOT!
 
Op slot..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top