Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

de akoestische pianos vind ik wel erg mooi na wat getweak met EQ. daarom ga ik hem ook voorlopig houden!

de electrische en rhodes achtgen vind ik levensloos klinken. zijn die ook op te krikken via wat tweaken? er zit toch alleen EQ op de p50?

Ik heb zelf de P50m gehad. Alleen de stereo akoestische piano's vond ik mooi en bruikbaar. De andere mono-klanken heb ik nooit gebruikt. Die komen niet in de buurt van de stereo-klanken en lijken eerder op klanken uit een PSR, of DX-21, inclusief aliasing-vervorming.

De klanken zijn officieel niet te editten. Maar na het aansluiten op een CBX-K1XG midi-keyboardje, blijkt dat de P50m op alle XG-commando's reageert, inclusief filters, modulatie, portamento en effectinstellingen.
Die XG-commando's zou je kunnen opslaan in een Midi-sequencer.
Hardwarematig is de P50m eigenlijk een MU-50 XG-module in vermomming en met andere klanken.
 
had eens een mackie control universal pro en 2x mackie hr 824 alles voor 900,
heb toen die mackie control universal pro voor 850 verkocht :)
 
Heb een paar jaar geleden een Korg Radias op de kop getikt via marktplaats. Die kerel die hem aanbood had hem er voor €650 opstaan. Ik was niet echt op zoek naar een Radias, maar ik dacht laat ik eens 375 euro bieden. Kon ik hem twee dagen later gelijk ophalen! :) En ben er nog steeds zoooo blij mee, echt een geweldige synth!
 
Heb een paar jaar geleden een Korg Radias op de kop getikt via marktplaats. Die kerel die hem aanbood had hem er voor €650 opstaan. Ik was niet echt op zoek naar een Radias, maar ik dacht laat ik eens 375 euro bieden. Kon ik hem twee dagen later gelijk ophalen! :) En ben er nog steeds zoooo blij mee, echt een geweldige synth!

Was wel de keyboard versie trouwens..

En of het helemaal eerlijk was weet ik niet. Die kerel zag er wel een beetje louche uit en toen ik met hem naar de pinautomaat reed en ik hem thuis af wilde zetten wilde hij wel heel snel uit de auto. Terwijl we niet eens dicht in de buurt van zijn huis waren (drugs?)..
 
Ik bestelde deze voormiddag een setje midikabels op feebay. In een winkel in de 'ruime' omgeving.
Ik maak me klaar om te vertrekken om 13u om te gaan werken. Voordeur bel. Ik open snel snel (moet dringend vertrekken want eigenlijk al te laat voor werk)
Staat er een man met een pakje, duwt het in mijn handen. Ik verbaasd. Maar… ik herken de man! Oude vriend van me.
De bestelling die ik deed, leverde hij amper 1 a 2 u nadat ik 't besteld had op ebay. Wist niet eens dat hij de zaak had...
We hebben er samen om gelachen: "snelste ebay levering ooit"
Dit heeft heel mijn dag goed gemaakt, super grappig :)

*D
 
Ik heb begin 2013 nog een Juno 6 voor 250 euro kunnen scoren. Kreeg er zelfs nog een "niet goed, geld terug" garantie bij van de verkoper.
 
Ik bestelde deze voormiddag een setje midikabels op feebay. In een winkel in de 'ruime' omgeving.
Ik maak me klaar om te vertrekken om 13u om te gaan werken. Voordeur bel. Ik open snel snel (moet dringend vertrekken want eigenlijk al te laat voor werk)
Staat er een man met een pakje, duwt het in mijn handen. Ik verbaasd. Maar… ik herken de man! Oude vriend van me.
De bestelling die ik deed, leverde hij amper 1 a 2 u nadat ik 't besteld had op ebay. Wist niet eens dat hij de zaak had...
We hebben er samen om gelachen: "snelste ebay levering ooit"
Dit heeft heel mijn dag goed gemaakt, super grappig :)

*D

Ik heb zo ooit de internetboer aan de deur gehad 20 minuten nadat ik mijn verhuis had doorgegeven. :halleluja
 
Onder huisdieren op marktplaats ;)

Hij heeft wat klein onderhoud nodig maar dit is één van de leukste deals in jaren. Laat die nieuwe Odyssey maar even zitten :okdan:
 

Attachments

  • 20150207_204018.jpg
    20150207_204018.jpg
    53,5 KB · Bekeken: 76
Haha, hij stond eergisteren op marktplaats maar wel in de juiste rubriek hoor :) Hij stond er gelukkig nog maar een minuut op dus was de eerste beller en direct een deal kunnen maken. Niet goedkoop maar inclusief verwachte servicekosten nog steeds een redelijk goedkope Cat
 
Zojuist een RME HDSPe AIO + balanced breakout cable, in perfecte staat, gekocht voor 200 euro (nieuw 600). :okdan:
 
Back
Top