Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Allemaal heel leuk en aardig maar ik geloof er geen klap van wat 95% van de "verhalen" betreft...
 
Niet mijn beste deal ooit, maar net een Nord Wave voor € 760,00 opgepikt.

Hele nette prijs lijkt me.
 
Allemaal heel leuk en aardig maar ik geloof er geen klap van wat 95% van de "verhalen" betreft...

Er zal vast wel wat verzonnen spul bij staan, maar dit soort dingen gebeurt gewoon hoor.

Ik ging 1 keer per jaar naar een rommelmarktje. Het eerste jaar pluk ik er een versterker van 600€ voor 10€ weg, het tweede jaar een draaitafel van 400€ voor 27€. Andere verkoper. :) De tien volgende jaren...niks meer.

De andere kant van het spectrum is er ook: de totale teleurstelling. Gigantisch overpriced apparaten, spul wat totaal defect blijkt te zijn...dat brengt het weer in evenwicht. :)
 
Er is mij 'n tijdje terug verteld dat ik aan deze mixer voor 250 euro geen verkeerde koop heb gedaan ::bekdicht: ///;


attachment.php


Oh.. en voor die mensen die em niet meteen herkennen..
it-s-a-sony-logo-primary.jpg

MXP2900 om precies te zijn :mega:
 
Laatst gewijzigd:
De Sony stond gewoon op MP. Biedingen vielen trouwens best tegen.. hij stond na 'n paar dagen op 200 dacht ik.. toen maar even in de telefoon geklommen en gevraagd wat ie ervoor wilde hebben :mega:

Helaas ontbrak wel de voeding maar daar wordt aan gewerkt. :)
Heb er zelf ook geen haast mee maar ben sowieso al erg blij om een in deze staat en configuratie te hebben gevonden.
Had em vaker gezien op plaatjes en eerder 2 op MP.. die waren ook niet helemaal compleet toen.. (geloof beiden geen master en compressor module).
Vragen over de mixers werden ook niet beantwoord toen, gelukkig stond hier dus een telefoonnummer bij :)
 
native machine mk1, 175 euro. Komt met software versie 2, en die NI stand van blijkbaar 65 euro!

Alle hardware samplers op de mpc na gaan eruit.

vindtje ookgeen zonde samplers voor byna peanuts



goeie done deals
tsja 450 gld voor mn pro one system 100 +seq 800
een van mn eerste aankopen

ff denken hoor
606 140 gld mn eerste drumachien
maar ook bv een r8mk2 voor 800 gld , zijn nu weer 200 euro
en bv mn sampler byna new compleetgekocht voor 2200 gld , nu niks meer waard
 
Krijg zojuist een mail van NI met een serial voor komplete select omdat ik een maschine v2 owner ben.

Terwijl ik bij de aankoop alleen een nieuwe serial voor de maschine v2 software kreeg en verder niets. Dacht dat je om in aanmerking te komen voor komplete select je de originele maschine software 1,7 ook moest hebben en die heb ik dus niet.

Uiteindelijk als ik de maschine standaard niet mee reken 120 euro betaald voor de maschine plus v2 software en nu dus ook komplete select waar massive dus inzit :D
 
Vroeger als kind heb ik op een rommelmarkt een knoeper van een luidsprekermonitor op de kop getikt voor vijf gulden. (Ik dacht Yamaha maar waarschijnlijk toch niet.) Hij was zo groot en stevig dat ik hem jarenlang als kruk gebruikte met keyboard spelen. Het was er helaas maar een maar hij klonk erg goed en er stond zelfs een grafiek van de frequenties op. Moet ik eens opzoeken op de zolder van mijn ouders...

Hm wie weet is het er wel zo eentje, heb het gegoegeld maar zie de mijne er niet bij staan.. Wordt vervolgd (over een maand of langer)

Het is dus een Akai :)

Door de jaren heen mishandeld door een poes, slecht gemikte dart pijltjes en een poging het rooster van de midrange te halen :D
 

Attachments

  • akai-1.jpg
    akai-1.jpg
    116,2 KB · Bekeken: 99
  • akai-2.jpg
    akai-2.jpg
    34,5 KB · Bekeken: 101
Hmm.. mijn deals vallen doorgaans tegen :P.

Ik noem geen namen maar sommige hier zijn echt geldwolven, gelukkig heb ik genoeg. (als in gebreken achteraf die niet werden gemeld etc. van sommige gasten koop ik niets meer.)

Maar laatst van een aardig lid hier een Soundcraft ghost 32 gekocht voor 650. Niet slecht vond ik, al was hij niet "mint" conditie, alles werkt en ik heb hier en daar een potje moeten solderen.
 
Een Korg MS-10 + Korg Mono/poly + Roland SH-101 + Boss DR-55 voor €1500 :okdan: spul werkt ook gewoon, binnenkort ff goed schoonmaken en kalibreren. Was van een collega die het al 10 jaar op zolder had staan onder een kleed.
 
Idd, gaat een nieuwe wereld qua cv/gate voor me open :P
 
pfoei, das een goeie koop, heeft hij wel ook op marktplaats en zo gekeken, is ie ok met zo'n dealtje.

straks hebbie ineens trammelant op je werk
 
Hij weet het, maar hij wil de moeite niet nemen verder.
 
Back
Top