Bloedstollend slechte muziek die verboden zou moeten worden

Het levenslied. Ik moet als DJ in het verzorgingshuis waar ik vrijwilliger ben ook zo nu en dan nederlandstalig draaien, dan doe ik het liefst Boudwijn de Groot of Andre van Duin. Zodra ze Koos Alberts of Andre Hazes sr. willen horen haak ik af.
 
Vind eigenlijk dat elk genre zijn bestaansrecht heeft en niet per definitie slecht is.. Zelfs Trap kan ik nog tolereren, tot ik Drill muziek hoorde... brrrr.. eng, koud, ver van mijn bed show. Ga knikkeren en een ijsje eten samen ipv. deze zielloze troep verspreiden. Mijn twee cent.. :beard:
 
Hier bij de Hoogvliet hebben we iemand die blijkbaar enerzijds klassieke animatronics met knuffelberen heel leuk vindt, en anderzijds de meest irritante reclamejingles weet in te zingen. Over het algemeen is het alsof je naar een schlagerlied luistert dat geschreven en ingezongen is voor 12-jarigen door iemand die mentaal die leeftijd nooit is ontstegen...

En het refrein van het liedje over langwerpige, kromme, gele vruchten krijg je nooit meer uit je kop... "Bananeh, bananeh." (x een hoop keren) :stupid
 
Alicia keys met dr valse zang, om te laten horen dat ze niet ge-auto-tuned is, kansloos. Beyonce met dr zwaar irritante vibrato, en die verschrikkelijke leeghoofd Sean Paul met z'n "contwoll" nep Jamaica accent brrr.. eigenlijk, alles wat erop Radio538 wordt gedraaid mag wmb meteen erna de muzikale Shredder in om nooit meer te worden gedraaid. Wat een verschrikkelijke zenuwleijer-zender is dat 538 :kont:

Kan me goed voorstellen dat die muziek mensen over het randje heeft geholpen, als de druppel gewoon waar iemand geestelijk knapt en knakt, dat is wat ik altijd denk bij die muziek <-- goed voor Guantanomo, zo erg vind ik die zender. Ik denk dat die mensen daar bezig zijn de meest irritante nummers ooit op te graven om daar een PLEE-list van te maken. Daar maken ze dan een bandje van die 1 uur duurt, en die herhalen ze dan 6 maanden.. elk uur opnieuw..

Waarom niet, we draaien nog een keer "een moment zonder jou" <-- hij is nog maar 5 maanden op de radio elke 2 uur, kan nog wel toch? bij 538 wel!! :r het Bastion der Wansmaak

He dat lucht op, bedankt voor dit topic.. moest het kwijt :)
 
Laatst gewijzigd:
Die eindeloze reeks betekenisloze poppy prut met altijd dezelfde gimmicks (en accoorden, I-VI-IV-V of elke variatie daarop), standaard een mannetje dat een flink stuk stoer wegouwehoert en dan een autuned dametje dat even mag, eh, 'zingen'. Of het mannetje doet dat, heavy op de autotune. Wat me verder zoniet nog meer stoort is hoe tegenwoordig in de populaire doorsnee-'muziek' de zang consequent, zelfs als er geen hoorbare autotune-trucjes in zitten, zo dun en robotachtig moet klinken, ipv gewoon als een menselijke stem. Bah.
En ook al wordt er wel heftig a-la Cher geautotuned, dan nog is het mogelijk toch dat wél als een normale stem te laten klinken?
Bij CHer was het nog leuk, daar had het bij moeten blijven, met af en toe gebruik zoals iedere gimmick en muzikale bouwsteen, als het op z'n plaats is. Niet als de nieuwe muzikale (...) standaard.
 
Laatst gewijzigd:
Misschien kan Barbara Hannigan in dat geval je meer bekoren?
Het zou niet misstaan in een wat meer sophisticated versie van The Adams Family... lollig wel Nooit erg van de klassieke stemvorming gehouden, maar dit is, tja, wat zal ik zeggen, prachtig ironisch vakwerk!
Ze is een verdomd goeie dirrigent overigens.
 
Beyonce met dr zwaar irritante vibrato

Ik herinner me nog dat drie volwassen mannen van een jaar of 30 die na een concert van beyoncé een paar jaar geleden op tv druk zaten te verkondigen dat Beyoncé de beste zangeres ter wereld was. :D
 
Back
Top