AI gevoede drumplugin?

Het gaat idd om de fills en de accenten - bijsturen en dat je dan bijv kan aangeven dat je voor bar zus of zo een leuke fill wilt of dat je in het chorus af en toe een leuk accent wil horen waardoor de track wat interessanter wordt.
Kwam deze toevallig tegen. Ik gebruik al jaren Jamstix 4 voor het programmeren van drums. Tegen het einde van het jaar meestal flink in de sale (december geloof ik).

De beschrijving van Rayzoon Jamstix zelf:
This ground-breaking virtual drummer runs synchronized with your DAW as an instrument plugin and features in-depth real-time modeling of various genres and human drummers with their own habits, accents, timing feel and fill characteristics. Put aside those static MIDI loops and easily create realistic drum performances with unmatched nuances, feel and dynamic responsiveness.

Het kan dus echt en bestaat al langer, maar het kost je ECHT VEEL tijd om te leren. Wees gewaarschuwd. Hier de website: Rayzoon - Makers of Virtual Drummer Jamstix

Misschien heb je er nog iets aan...
 
Kwam deze toevallig tegen. Ik gebruik al jaren Jamstix 4 voor het programmeren van drums.
Er is een free versie met verschillende stijlen, ik ga 'm proberen en 'ns kijken wat het is, bedankt!
Ik zag dat je ook andere bekende plugins ermee kunt aansturen, ik heb AD2 dus wie weet kan ik daar wat uit gebruiken icm deze plug in.
Tegen het einde van het jaar meestal flink in de sale (december geloof ik.
Zag ik ja, wie weet bevalt het en dan met BF of aan het eind dit jaar maar 'ns in de gaten houden.
 
Back
Top