Synthforum Contest 2016 : De Uitslag

Van harte Paul en de andere winnaars! Dank allen voor het luisteren en moeite nemen om te reageren.... en stemmen! Ik ben blij met de gedeelde 16e plaats! Volgend jaar weer meedoen!

RFB
 
De winnaar gefelicteerd, de mods bedankt voor hun vele werk en integriteit ;-) en trouwens voor alle 109 deelnemers petje af. Ik weet uit ervaring hoeveel werk het is om (meestal in je eentje) een nummer (af) te maken. Er zaten waarschijnlijk een paar inzendingen bij die in een vloek en een zucht gemaakt zijn, maar kwaliteit komt altijd bovendrijven. Ook goed om te merken dat het gewonnen nummer nou niet bepaald mainstream is. Pleit voor de smaak van de SF-leden.

SWB
 
Als ik volgend jaar niet in een verhuizing zit, zal ik de lijst met mijn deelname aanvullen...

Van harte!
 
Gezellige boel hier. Congratz en is er een kans om makkelijk alle nummers te horen bij elkaar?
 
Congratz!
Heb weer een hoop mooie nummers mogen beluisteren. En iedereen bedankt voor het stemmen! :)
 
Gefeliciteerd 1pauluzz1 met de eerste plaats!

Zowiezo leuk om te zien dat niet al je eigen favoriete tracks zelfs soms niet eens bij de eerste 10 zitten.
Zo verschillend zijn de smaken tenslotte.
Ook dank aan de anderen die in ieder geval een track afmaakten en inzonden.
Des te meer reden voor mij om volgend jaar ook mee te doen want hierdoor kreeg ik wel een indicatie dat wat je ook maakt je altijd mee kan doen!

En tenslotte dank aan de organisatoren die het mogelijk hebben gemaakt.
 
Gefeliciteerd Pauluz,

Terechte winnaar als je het mij vraagt, wat een genot om naar te luisteren. En heel sf bedankt. Hele leuke dingen gehoord en toffe feedback gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
13e plaats eerlijk ik vind het erg teleurstellend. Maar 137x afgespeeld ??? Denk dat dit de laatste keer is dat ik mee deed.
 
13e plaats eerlijk ik vind het erg teleurstellend. Maar 137x afgespeeld ??? Denk dat dit de laatste keer is dat ik mee deed.

Een 13de plaats op 109 inzendingen is toch mooi, bovendien heb je bij je inzending mooie comments gekregen, en je bent creatief bezig geweest en hebt een mooi nummer gemaakt.
Das toch niets om over teleurgesteld te zijn?!




Gefeliciflapstaart Pauluz met je 1ste plaats, alsook proficiat aan alle andere deelnemers en bedankt aan de crew om dit mogelijk te maken! :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
13e plaats eerlijk ik vind het erg teleurstellend. Maar 137x afgespeeld ??? Denk dat dit de laatste keer is dat ik mee deed.

Nou je hebt nog 137 keer er zijn mensen waarbij hun track maar 71 keer is afgespeeld.
 

Attachments

  • IMG_1873.jpg
    IMG_1873.jpg
    54,4 KB · Bekeken: 163
gefeliciteerd 1 pauluzz 1, knap gedaan!
net als Dre heb ik eens even rond gekeken en er zijn maar liefst 11 nummers die rond de 70 keer maar beluisterd zijn en nog eens een 10 tal rond 80a 90 keer. pakweg een 25 tal nummers die minder dan 100 keer beluisterd zijn. spijtig toch bij 109 deelnemers.
Maar ook hulde aan IDM! een 19de plaats met slechts 91 beluisteringen, en 22 stemmen dat betekent dat 1 op 4 beluisteringen van zijn nummer tot een stem leidde!!! Ik heb het niet opgenomen op middernacht maar ik denk dat dat de beste verhouding stem/beluistering is! Dat is ook eeuwige roem waard! maar een beetje minder dan 1pauluzz1 natuurlijk.

Ik geef het maar mee, hier moet toch eens over nagedacht worden. langere stemperiodes? de contest is voorbij, tijd om die van volgend jaar voor te bereiden!
 
Back
Top