Synthforum Contest 2019: De Uitslag

Heh, laatste plek. Ik weet dat er nog wat aan gedaan moet worden, maar was m'n track echt zo slecht ja? :D

Daarom houd ik niet van muziek als wedstrijd. Hij is absoluut niet slecht en als jij lol beleefde aan het maken al helemaal niet. Dus laat je vooral niet ontmoedigen :okdan:

Danny "Punten zeggen niet alles. Ze zijn onderhavig aan de smaak van zij die stemmen."

Ook dat. Ik heb dit jaar synthwave-track ingestuurd omdat ik verwachtte dat dat wel in de smaak zou vallen. En jawel, ik heb nog nooit zo hoog gestaan. Volgend jaar laat ik een algoritme los op de winnaars van de afgelopen 10 jaar. En ga ik er met de hoofdprijs vandoor :D
 
Ook dat. Ik heb dit jaar synthwave-track ingestuurd omdat ik verwachtte dat dat wel in de smaak zou vallen. En jawel, ik heb nog nooit zo hoog gestaan. Volgend jaar laat ik een algoritme los op de winnaars van de afgelopen 10 jaar. En ga ik er met de hoofdprijs vandoor :D

Nou, steek die maar in je zak dan :)
Ik heb dit jaar ook een track ingestuurd met een "verborgen agenda" in dienst van de overwinning.
Maar helaas..ik kwam lager uit dan voorgaande jaren.
Dat is dus extra balen voor mij :D
 
Van harte gefeliciteerd met de meeste stemmen sKeLeTvM!

Een deel van de tracks heb ik aandachtig (en meerdere keren) beluisterd, maar tegen de uiterste stemdatum moest ik flink opschieten en heb ik sommige creaties misschien niet de aandacht gegeven die zij verdienden. Puur een tijdskwestie, geen desinteresse. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties op 'The 4th Meadow' en hoop in december weer van de partij te zijn. Petje af voor de organisatoren van de contest!

Groeten,

Hans
 
Back
Top