Synthforum Contest 2020: De Uitslag

Gefeliciteerd @sKeLeTvM met de overwinning! En synthforum met een mooie contest :). Het is echt geen straf om alle inzendingen af te gaan met veel diversiteit en ook nog eens veel kwaliteit. Bedankt voor het organiseren aan alle mods, ook in het bijzonder met een bijna vlekkeloze overgang naar het nieuwe platform. :halleluja
 
@sKeLeTvM gefeliciteerd! En bedankt aan alle deelnemers voor deze leuke contest. Het was weer een bonte verzameling muziek met bijzondere composities en een hele waaier aan muziekstijlen. Het laat maar weer eens zien hoe veelzijdig synths ingezet kunnen worden.
Zijn de bekende sterretjes voor contest winnaar verdwenen in de nieuwe forum software?
 
Gefeliciteerd @sKeLeTvM!

Het was de eerste keer dat ik meedeed.
Leuk om de reacties te lezen en vooral hoe verschillend mensen bepaalde facetten ervaren.

De Excel sheet vond ik ook perfect, dus een prima toevoeging. :okdan:
 
Nr 1 is persoonlijk, dus proficiat aan al de deelnemers, sterke nummers en mijn favorieten stonden eigenlijk niet eens in de top 10.Vond vroeger ook al de nummers in de wekelijkse radio top 30 die beter waren voor mij niet vooraan.
Al blijf het voor mij geen namen bij de nummers,onbekend.Zoals in de the voice.
 
Gefeliciteerd skeletvm, flyweight en danny.

Was leuk om mee te doen, toch weer erg moeilijk voor mij om tijd te vinden alles te beluisteren en ook een reactie te geven. Ik was bijna rond.
 
congrats @sKeLeTvM! yeah!
en @flyweight en @Danny! (en de laatste tevens met de release.)

volgens mij herhaal ik de woorden die ik altijd uitspreek bij deze contest, hoog nivo, eigenlik alle nummers met plezier beluisterd.
ik had geen max gesteld op het aantal stemmen, simpelweg alles wat me echt pakte, zonder genrekadering.
en ik herhaal, elk nummer heb ik met plezier geluisterd, maar een persoonlikke voorkeur, of een andere vorm van "kracht", die me deed besluiten om te stemmen op nummer, de kracht van het nummer zelf. veel grensgevallen... iets kieskeuriger gestemd denk ik..

en inderdaad een aantal nummers die ik erg vond, hangen nogal onderaan.. ook een aantal geheel bovenaan... dus..

het is een contest.

het lijkt me een verplichting @sKeLeTvM, dat je volgend jaar wéer meedoet, soort songfestival-ding.. of ik schrijf wel een deontologisch essay, dat je dwingt..

alles kunnen luisteren, goed vespreid, zodat ik ook echt met aandacht kon luisteren. inderdaad, ik leer ook van de contest. de kommentaren, en hoe muziek overkomt bij mensen...
 
Gefeliciteerd @sKeLeTvM !

erg veel mooie inzendingen. Ik heb echt genoten van alle inzendingen. Ik vond het erg leuk om alles te luisteren en mee te doen!

bedankt SF voor de organisatie!
 
Ik heb niet gestemd omdat ik nog steeds niet alles geluisterd heb. Maar wel zal doen en feedgeven. En dat ik onderaan zit kan me niet demotiveren, integendeel.
dank allen, ik wou wel stemmen maar heb geen excel en de demo laat niet toe om te saven, zat halfweg met stemmen en bestand is dus weg. Zowat ieder die ik hoorde had een stem van me, dus ik sta nog lager (als dat al kan) :D
 
Gefeliciteerd @sKeLeTvM met de dubbele eeuwige roem (wel verdiend) :okdan:
Tim @flyweight Nette tweede plek (dat gaat me volgens mij een biertje kosten) :D:mega:
en 3e maar niet de minste @Danny, wederom een mooie compositie.

Al met al een mooie en verdiende top 3. :okdan::okdan::okdan:

Beetje verbaasd dat ik toch nog 31 stemmen heb weten te veroveren met een ruwe eerste versie die ik vanwege gezondheidsredenen nooit heb kunnen afmaken.
Reclamebureau de mediaspammerT was ook niet aanwezig voor verder commentaar.... Dus bij deze :okdan: voor jullie feedback, stemmen en het geduld :okdan:
 
@sKeLeTvM: Proficiat! De terechte winnaar :okdan::halleluja
En uiteraard dank aan de organisatie en iedereen die heeft meegedaan.
Het was weer n mooi luister feestje zo.

Dat het maar weer een mooi componeer jaar mag worden 8~

Cheers
 
Shit, ik dacht nog langer te hebben om stemmen uit te brengen! Sorry had graag een paar stemmen uitgebracht. Helaas te laat dus.
Maar gefeliciteerd voor wie een mooie plek in het klassement hebben weten te bemachtigen :)
 
@sKeLeTvM gefeliciteerd, welverdiend!
Het was weer een mooie en spannende editie. Voor mij de eerste keer dat ik meedeed dus nog wat specialer, tot deze editie alleen maar geluisterd en gestemd. Erg gevarieerde tracks, er zaten een hoop leuke tussen.

De positieve reacties op mijn track hebben me in ieder geval aan het denken gezet. Ik heb me voorgenomen om dit jaar eindelijk eens aan een hele plaat te gaan werken. Dus ik ben blij dat ik uiteindelijk en op de valreep toch nog mee heb gedaan. Sowieso chapeau voor iedereen die iets ingezonden heeft!
 
Het niveau was wederom bizar hoog. Gefeliciteerd voor de winnaar... maar kijk eens naar de top-10... dat is toch een geweldige playlist? Dus eigenlijk aan iedereen: bedankt en gefeliciteerd met je plaatsing. Het was weer een prachtig feest dit jaar!
 
Back
Top