Roland Promars Plug-out is vanaf nu verkrijgbaar!

promars_plug-out_main.jpg


Please let us introduce "PROMARS PLUG-OUT Software Synthesizer"
as the third in the "PLUG-OUT Software Synthesizer" series from Roland.

The PROMARS PLUG-OUT Software Synthesizer is a complete reproduction of the rare and powerful PROMARS synthesizer first released in 1979.
With two detunable VCOs and two sub-oscillators per voice, the PROMARS is easily one of the most deep and rich sounding mono-synths ever created. Designed for SYSTEM-1 as well as Mac and PC hosts, the new PROMARS uses Analog Circuit Behavior to faithfully recreate every detail of the incredibly warm, dense sound of the original, with a level of authenticity that can only come from Roland.


[Name of the product]
PROMARS PLUG-OUT Software Synthesizer

[Released on]
March 12, 2015

[How to deliver]
Download 

[Delivery URL (Roland Content Store ) ]
http://bridge.roland.com/r/OTk1ZTFmZGE0YTJiNWY1NWVmMGRmNTA4NjhiZjJhOGY=

[Further information]
http://bridge.roland.com/r/ZTE3MTg0YmNiNzBkY2YzOTQyYzU0ZTBiNTM3ZmZjNmQ=
 
leuk hoor die system-1 echt wel te gek als je je synth zo nu en dan ineens lekker anders kan laten klinken.
vin m wel echt oerlelijk, en als meerder mensen schrijven dat t keyboard zo kut is zou het nog cooler zijn als er snel een module komt.

Ik vind het keyboard eigenlijk verrassend goed. Het is jammer dat hij niet aanslaggevoelig is, maar *voor mij* doet het niet onder voor het gemiddelde synth keyboard, en heb het weer wat liever dan mini-keys. (Normaal speel ik piano, maar voor synth zijn mijn eisen een stukje lager.)

De sound van die Plug-outs, daar ben ik echt superenthousiast over. Ik heb de System-1 slechts kort, maar ik heb zelden zoveel plezier gehad van een synth.
 
Het is trouwens opvallend hoe enorm dicht ik de SH-2 plugin in de buurt kan laten komen van mijn Boomstar 5089, wat een soort Minimoog kloon zou moeten zijn. (Je moet dan niet al te veel letten op het kopiëren van standen van knoppen, maar op je gehoor afgaan.)
 
Ik heb deze nu een aantal dagen in huis, {overgenomen van een forumlid}, met alle plugout- pluginns:}, en ik moet zeggen, de beste koop sinds jaren wat mij betreft!!!!. deze krijgt een prominete plek op mijn studiodesk!!!!
 
Ik heb deze nu een aantal dagen in huis, {overgenomen van een forumlid}, met alle plugout- pluginns:}, en ik moet zeggen, de beste koop sinds jaren wat mij betreft!!!!. deze krijgt een prominete plek op mijn studiodesk!!!!

Ja, ik vind hem ook nog steeds te gek. Het is een van de best klinkende en meest veelzijdige synths die ik heb of gehad heb. Ook goed te bedienen en erg handzaam. Zelfs de toetsen vind ik OK, al was tweeënhalve octaaf wel fijner geweest.
 
De SH-2 is op het moment de enige plugout die ik heb, maar ik kom er eigenlijk weinig aan toe.
De System-1 zelf houdt me nog steeds bezig.
Ik vind het echt een hele goede VA synth die me ook echt een 'analoog gevoel' kan geven.

Ik overweeg wel om in de toekomst de System-100 plugout te kopen.
Iemand hier daar al ervaring mee?
 
Back
Top