FF Simpel Rammen (Hardcore Kicks) II

Geen clones, maar software emulaties in een doosje. Zie het als een wat beter klinkende Drumazon met een fysieke output. Daarom zijn ze ook zo goedkoop :)



nóg beter dan drumazon?
ik vind drumazon al een heerlijke sound hebben! :okdan:.


even heel wat anders,maar die tremor van fxpansion is ook echt wel ziek hoor.
ik heb de demo geprobeerd en je kan veel tweaken met de basisvorm van de kick.
ik had er een kick uit gekregen die zo goed als geen externe fx nodig had..
machtig spul
 
De TR-8 klinkt zeker beter dan Drumazon.

Houd er wel rekening mee dat als je de TR-09 koopt, dat deze maar 1 analoge stereo output heeft en 4 outputs via usb, waarbij je hem ook nog als audio interface moet gebruiken.
 
Die TR-09 ziet er uit als een leuk hebbe dingetje, maar ik denk niet dat het zo onmogelijk veel verschil maakt dat ik er 3 van mijn studenten maandlonen in moet steken. Ben momenteel hard gaande op de Microtonic. Gaat mij heel veel beter af dan de 909 kicks.

(Ja dit klinkt idd zwaar hypocriet als je naar mijn profiel afbeelding kijkt:P)
 
Ik weet niet of je Kontakt hebt, maar er zijn sample pakketten te koop waarbij de 909 in alle mogelijke standen, meerdere keren gesampled is. Je kunt dan zelf via knoppen de instellingen veranderen, zoals de attack of decay (hij speelt dan andere samples af). Ik heb een pakket dat heet 'smaller 909', deze komt meer in de buurt van een echte dan bv. Drumazon.

http://normalsounds.com/products/smaller-909/
 
Ik weet niet of je Kontakt hebt, maar er zijn sample pakketten te koop waarbij de 909 in alle mogelijke standen, meerdere keren gesampled is. Je kunt dan zelf via knoppen de instellingen veranderen, zoals de attack of decay (hij speelt dan andere samples af). Ik heb een pakket dat heet 'smaller 909', deze komt meer in de buurt van een echte dan bv. Drumazon.

http://normalsounds.com/products/smaller-909/

Transistor Revolution is ook een goede :okdan:
 
hier even wat gespeeld met nieuw speelgoed,nee geen tr-09 helaas:D
 

Attachments

  • D! joriz some new shit.mp3
    341,9 KB · Bekeken: 106
hier even wat gespeeld met nieuw speelgoed,nee geen tr-09 helaas:D

Je stereo beeld is breed zat haha.
Ik hoor daar op de achtergrond een screech die ik best wel tof vind, die had van mij wel de hoofdrol mogen spelen i.p.v. die 1/2 maat screech
 
Ik ben ook bezig geweest, 3 kicks gemaakt (no life)
Ze achter elkaar gezet.

Ik moet zeggen dat ik langzaam maar zeker wel beter word, als blijft het dat de punch/attack altijd zwakjes is.
Vaak doe ik die 3 layerings techniek en laat ik ze samenkomen op een kanaal waar een camelphat ze in elkaar drukt. Ik denk dat dat de boosdoener is in mijn geval. Dus alvolgd de vraag, hoe mixen jullie je layers samen? :)

Vandaag trouwens ook de Quad Fromage van Ohmforce leren kennen. Oprecht een aanrader als je balls wil gaan met filters.
 

Attachments

  • Kick Showreel.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 113
Sonnox is wel slim; ze geven je een volledig functionerende demo, die je in al je projecten kunt gebruiken en saven. Zo is hij bij mij al snel onmisbaar aan het worden.

Bedankt, ik zal hem aanschaffen.

Is er een goed alternatief voor deze plugin? Dacht dat de demo werkte met de ilok license manager, maar je moet dus echt een fysieke ilok 2 aanschaffen voor deze plugin.
 
Is er een goed alternatief voor deze plugin? Dacht dat de demo werkte met de ilok license manager, maar je moet dus echt een fysieke ilok 2 aanschaffen voor deze plugin.

Oke dat is wel erg jammer idd. Ik wil deze pluginn ook aanschaffen. Weet iemand het verschil tussen hdx en native..?

Overigen is het nu 50% sale bij sonnox😄
 
november sale 50 % goedkoper, inflator is dan 70 euro, waar krijg je de ilok erbij? of bedoelde je dat nu met de korting de plugin met ilok de zelfde prijs is als de normale prijs?

Ilok 2 is 30 euro,
ilok 3 50 euro, beter de ilok 3 halen met het oog op de toekomst?

komt nog taxes bij op, 84 euro zojuist gekocht. Nu nog een ilok kopen.
 
Laatst gewijzigd:
testen van de nieuwe setup

testen van de nieuwe setup

https://soundcloud.com/user-757038878-johnny/testing-the-new-setup-12122016
 
Heb nu al een tijdje de sonnox inflator, maar die werkt lekker! Had nog al moeite om eigen tracks in te mixen met tracks van anderen, vertrouwen op de vu meters van de mixer bij eigen tracks kon ik totaal niet want mijn tracks waren echt flink zachter als tracks van anderen. Dat probleempje is nu verholpen.
 
Back
Top