iMPC Pro

iMPC Pro is uit: Te vinden in de app store: Nu voor 11,99

http://www.akaipro.com/product/impc-pro

https://www.youtube.com/watch?v=QVDYHrf4XaU

attachment.php
 

Attachments

  • iMPC.jpg
    iMPC.jpg
    41,1 KB · Bekeken: 58
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar blijkbaar kun je ook bij deze app geen midi exporteren. Korg Gadget heeft dit ook niet. Cubasis wel, maar 50 EU voor een app gaat wel erg ver.

Is 't nou echt zoveel moeite om dat te implementeren? Een ipad gebruik je doorgaans als sketchbook, om het later alsnog op de pc uit te werken.
 
bwa, Er is al een tijdje een iMPC versie ook,, Ik zou anders ni weten hoe je't dan beter kan noemen?? "iMPC Expert" ??
'k zou is moeten weten of ie Ext Midi sync doet ??
 
dus je kan hier niet je AKAI MPD 32 aan hangen?
gemiste kans.
 
Sja, maar ipads zijn wel in de minderheid.

Zover ik weet, is de audio integratie in android gewoon bout. Daardoor zijn er ook geen goede Apps voor android.
 
Daarnaast zijn Android users over het algemeen niet (of maar heel weinig) bereid te betalen voor software.
 
mensen, het is maar een apje voor Wannabee Producah's.... spielerij.. wind je niet op...
en AKAI is al jaren dood, de handelsnaam is al jarenlang overgenomen door NUMARK
 
Nou ja, dat kan je toch lezen in de app store?
Beetje knopjes drukken om samples te triggeren, leuk voor in de trein of op het schoolplein. Veel meer moet je er ook niet van verwachten. Tiis maar een iPad
 
Wat mis je dan specifiek tov de andere mpc's? Het is maar een ipad is natuurlijk een beetje stemmingmakerij, maar een mpc lijkt me nou juist prima te emuleren op een ipad...
 
Chopshop, sampling van meerdere sources, adsr voor filter en amp, midi, interapp audio, ziet er eigenlijk heel handig uit. Veel extra's die van mij niet hadden gehoeven, maar dat is onvermijdelijk geloof ik, en anderen vinden die wellicht wel handig
 
Geen idee, maar om te beginnen is de touchscreen al trager, ze kunnen in de video de pads al geeneens gelijk laten lopen met de muziek. Misschien valt het allemaal wel mee hoor, maar ik heb nog maar weinig gevonden op m'n iPad 3 wat me echt boeit, van Cubasis tot animoog, het blijft voor mij, persoonlijk, allemaal spielerei
 
Zoals ik al zei, als er iets simpel te emuleren is is het de mpc, kijk maar naar maschine. En audio editen met een toucheren vind ik dan weer iets waar ik veel van verwacht. Was benieuwd of er iets specifieks was wat je tegenstond, maar je bent dus gewoon anti, dat kan ook :)
 
Back
Top