Moog Animoog Galaxy - Lekker Moogen in VR

Animoog Galaxy, de nieuwe muziekcreatie-app voor Vision Pro​

1706888826333.png

De creatieve geesten bij Moog zijn betrokken geweest bij vele primeurs op het snijvlak van kunst en technologie. Vanaf het begin van het merk, met het populariseren van het hele idee van elektronische muziek tot aan hun innovatie in het ontwikkelen van platformspecifieke producten zoals de eerste professionele synthesizer ontworpen voor de iPad, brengt Moog Music nu een ander revolutionair instrument naar muzikanten en technofielen met de nieuwste release: Animoog Galaxy.Animoog Galaxy is een spannende nieuwe muziekproductie-app die exclusief is ontworpen voor Vision Pro, Apple's langverwachte entree in de wereld van ruimtelijke computing. Aangedreven door Moog's Anisotrope Synth Engine (ASE), introduceert dit multisensorische creatieve hulpmiddel gebruikers in een meeslepende ervaring zoals geen ander.

Animoog Galaxy belichaamt de directe en intuïtieve ervaring van het bespelen van een Moog-instrument en past dit toe op ruimtelijke computing, waardoor de gebruiker snel ongelooflijk vloeiende geluiden kan vormgeven die leven, ademen en evolueren in alle dimensies.

Geluidsontwerp Ontmoet Ruimtelijke Computing

Animoog Galaxy bestaat om te herdefiniëren hoe we muziek creëren en consumeren. Door state-of-the-art technologie te combineren met een gebruiksvriendelijke interface, stelt dit innovatieve Moog-instrument gebruikers in staat om nieuwe synthesistechnieken te ontdekken en onbekende sonische landschappen te verkennen.

Belangrijkste kenmerken:Anisotrope Synth Engine (ASE): Animoog Galaxy maakt gebruik van een opwindende Moog-technologie die je in staat stelt om ruimtelijk door de X, Y en Z assen van unieke timbres te bewegen om een expressief en constant evoluerend klanklandschap te creëren.Immersieve Ervaring: Constant evoluerende geluiden en visuals helpen een vredige sfeer en omgeving om je heen te creëren. Dompel jezelf volledig onder in het universum van Animoog Galaxy met een futuristische gebruikersinterface die hints neemt van populaire sci-fi beelden.Ontworpen voor Apple Vision Pro: Visuals, graphics, gebaren, interacties en geluiden zijn specifiek gecreëerd voor Apple Vision Pro, waarbij de unieke mogelijkheden worden omarmd en versterkt.Modulatie en Toonhoogteverschuiving: Bestuur het geavanceerde gestuele toetsenbord van Animoog Galaxy met configureerbare schalen, tooncorrectie en glide. Kijk gewoon, knijp en sleep om meerdere per-stem parameters te bedienen.

Bezoek de onderstaande link voor meer details!



(Vertaling ChatGPT4)
 
Ableton 9 ondersteunt geen VST3 geloof ik, maar met AU zou het moeten lukken.
 
Zou je geen nek- en schouderklachten krijgen van deze tech? Niet alleen van de Headset maar ook omdat je -gok ik- met je handen in t luchtledige bezig bent? En dan nog de ogen die moeten focussen op iets dat er niet echt is.. alhoewel, de oren worden ook niet moe van een fantoom-midden, ik weet het niet.

Laat anderen dit maar eerst eens goed ervaren :P ik wacht wel even
 
Wat ik gaaf vond op de PS VR dat het 3D geluid heel goed werkt en je kan richten puur op geluid. Heerlijk in zombie shooters.
AR toepassingen kan ik me wel voorstellen als handig als meebewegend scherm. Dat je in een andere hoekje van de studio toch je daw kan bedienen...
1000014052.jpg
 
Back
Top