Malekko Manther





MANTHER is a full featured, tabletop monosynth with an analog signal path, an advanced 64-step digital sequencer and onboard delay.

Meer info!
 
Last edited by a moderator:
Vintage is een mening. En dus persoonlijk. Wat voor de 1 vintage is, is voor de ander semi vintage etc...
 
Nee,ik denk niet dat dat kan . Vintage klank is een gevoel en dus persoonlijk.

Pijn is ook een gevoel en dus persoonlijk. Betekent niet dat je pijn op geen enkele wijze kan kwantificeren of er algemene uitspraken over kan doen.:beard:
 
Zo veel keuze is er nou ook weer niet in monosynths met ingebouwde uitgebreide sequencer. Directe concurrent lijkt me de Arturia Minibrute 2s.
 
"Mist wel die superstereotypische Roland-sound en een leuk alternatief" ? Jahaaaa Jij ben ook kunstenaar zeg..

Klinkt misschien een beetje arrogant zo idd. Maar ik hou enorm van die sound. MC202 is een vette synth, maar het feit dat ie zo herkenbaar _kan_ klinken, was voor mij uiteindelijk de reden om er eentje op de kop te tikken...
 
Er zijn nu al meer analoge bakken,dan indertijd toen er alleen maar analoog was.
 
Eerste wat me te binnen schiet als ik dit zie en hoor is dat (naar mijn bescheiden mening) nieuw synth-spul uit de EU en Japan cq. Azie nog steeds gustiger scoort, qua mogelijkheden tov de prijs, dan het meeste dat uit de VS komt.
Demo's van dit ding vind ik tot nu toe inderdaad ook niet echt indrukwekkend.
 
Deze man lijkt iets beter te snappen wat ie doet:

 
Oh waarom zijn dit soort demo's toch vaak zo a-muzikaal? Ik vind dit een erg leuke synth, maar naar zoiets kan ik geen 5 minuten luisteren....
 
Wel midi uit maar geen enkele mogelijkheid om je werk extern op te slaan. Wat een afknapper! Maar misschien komt dat nog....
 
Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen, overweeg om zo'n ding te kopen. Een keer gehoord tijdens aanschaf van een andere synth, dikke sound, body, wel iets preciezer, puntiger. Maar benieuwd naar ervaringen m.b.t. overall feel, bugs en dat soort zaken.
 
Back
Top