Kopen bij thomann.de

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb een axiom teruggestuurd met een briefje erbij wat er mis was, drie weken later had ik 'm terug. Nog nooit een slechte ervaring gehad met ze eigenlijk. Ook een keer een Mbase teruggestuurd puur omdat de klank me niet beviel en geld netjes teruggestort op ongeveer dezelfde termijn.

Ik had er ook inderdaad geen briefje bij zitten, maar aangezien ik de unit op hun verzoek terug moest zenden ging ik er vanuit dat dit dan ook in orde was... Niet dus...
Ik heb ze gisteren maar weer gemaild, maar even kijken wat status is!
 
over het algemeen goede ervaringen met thomann, nu al wel een tijd gezeik over een xstation, waar ze zich een beetje gemakkelijk verscholen achter "het service center kan nix vinden aan problemen". en dat ik dan thuis gewoon het probleem met het product weer had. maar goed, verder ok dus.
het is gelukkig geen feedback, waar ze je moedwillig proberen te verneuken als het enigszins kan
 
heet dat niet i4 dan :D

Maaruh, ik heb ooit eens een MPK49 daar gekocht, ik open de doos, en jahoor een toets gebroken. Binnen een week een nieuwe thuis....
 
Grrr, vandaag maar weer eens voor de zoveelste keer gebeld, ze kunnen mij nog niks vertellen, wordt wederom teruggebeld... Dit was mijn laatste aankoop bij Thomann, scheelde 50 euro, maar dat wordt zo wel helemaal teniet gedaan!
 
Thoman is super. Koop er echt veel. Verschil met nederlandse shops is dat je binnen 30 dagen je gear kunt ruilen en je geld terug.

Veel voorraad. Vaak bij nederlandse winkels als je iets besteld wacht je 4 weken ofzo :/

Tip als je bij thomann besteld, als je de nederlandse site van thoman hebt, dan heb je het niet.

Maar ga je naar de Duitste versie van de site, en dan naar klantencentrum.

Dan kun je kiezen Producten Bewerten!

Daar kun je alle producten die je koopt een verhaaltje over schrijven.

En als dank krijg je bonnen van 10 of 5 euro :-)

Heb al 50 euro aan bonnen ;-)

Leuke actie :-)

Zowieso is 3 jaar garantie wel het minste wat je op dure gear mag verwachten.
 
3 jaar garantie is leuk, maar hun support afdeling is echt bagger!
Mijn novation staat nu al 2,5 maand in reparatie, deze week een aantal keer gebeld, vandaag ook boos geworden, vond het echt te lang duren!
Ze beloofden mij terug te bellen steeds binnen een halve dag, geen reactie... Keer op keer!
Bij mijn laatste telefoontje heel boos geworden, sorry mevrouw van thomann, maar zij heeft het in een half uur opgelost. Zij vond ook dat het te lang duurde, maar kon mij niet vertellen waar mijn apparaat is, dus heeft ze mij nu een nieuwe toegezonden! Dus al met al een passende oplossing! :)
 
Thoman is super. Koop er echt veel. Verschil met nederlandse shops is dat je binnen 30 dagen je gear kunt ruilen en je geld terug.

Veel voorraad. Vaak bij nederlandse winkels als je iets besteld wacht je 4 weken ofzo :/

Tip als je bij thomann besteld, als je de nederlandse site van thoman hebt, dan heb je het niet.

Maar ga je naar de Duitste versie van de site, en dan naar klantencentrum.

Dan kun je kiezen Producten Bewerten!

Daar kun je alle producten die je koopt een verhaaltje over schrijven.

En als dank krijg je bonnen van 10 of 5 euro :-)

Heb al 50 euro aan bonnen ;-)

Leuke actie :-)
Hah, dat is wel lachen. Ik heb even een review van een audio interface van 30 euro opgestuurd, alleen in het engels. Ik hoop dat ze het accepteren :P
 
Ik kocht zo'n beetje alles bij Thomann.
Vandaag bestellen 2 dagen later thuis.

Qua service is het klote, is er wat kapot ben je het weken kwijt.
En kan je er echt achter aan gaan anders gebeurd er gevoelsmatig niets.

De laatste aankoop heb ik via I4 gedaan (Korg M3) prima tent.
Iets duurder misschien maar de inzet van die gasten liegt er niet om!
Ze doen gewoon wat ze je vertellen.
 
Geen (snel) antwoord is natuurlijk niet netjes, maar net als veel mensen hier heb ik al verscheidene malen bij Thomann besteld. Ik heb enkel goede ervaringen met ze.

Ik heb ook goeie ervaringen met thomann.
Bestellen, met card betalen en enkele dagen later is het bij je thuis. smsje kreeg ik ook nog toen het verzonden werd.

Ik heb daarentegen nu een SLECHTE ervaring met je avatar, Randy ;).

-C-
 
Heb tot nu toe slechts één ding gekocht bij thomann, dus mijn ervaring is miss niet geheel representatief, maar ik ben toch erg positief over deze webshop.

Enorm pluspunt is de verpakking. Mijn drumpad zat in zijn originele verpakking, met daarrond zo van dat macaroni piepschuim, en vervolgens nog eens in een andere doos. Het geheel goed toegeplakt met een soort duct tape.
Je kon het bij wijze van spreken van 2 verdiepingen hoog laten vallen.

Of ik een Virus TI keyboard bij hen zou bestellen, is een andere vraag. Vanaf een bepaalde prijs en omvang ga ik mijn spullen toch liever zelf afhalen.

Bovendien lijkt thomann in de hogere prijsklasse nauwelijks tot niet voordeliger tov andere (Belgische) winkels.
 
Vroeger, zeg maar 2 jaar en langer geleden, was zowat ALLES STUKKEN goedkoper bij Thomann (en MSK). Tegenwoordig zijn alle prijzen nagenoeg gelijk in DE en NL. Dus in feite is er geen financiele reden meer om bij de buren te bestellen.
 
Moah ik vind toch dat veel winkels virj duur zijn ivm duitsland.

Zowieso Scheelt het nog een hoop als je dingen in America haalt.

Maargoed met apparaten die op stroom moeten durf ik dat eigenlijk niet :D ivm de stroom. Anders moet je weer zo'n convertor etc.
 
sssnake midikabels

sssnake midikabels

Vraagje:

kunnen de sssnake midikabels van thomann ook gebruikt worden voor DIN SYNC signaal van bv de TR X0X reeks? Vind geen antwoord op de site! :frons:
 
Als het midikabels zijn waarvan alle 5 de polen aangesloten zijn kun je m voor dinsync gebruiken, normale midi gebruikt maar 3 van de 5 polen, vandaar dat t daarmee niet werkt..


Meestal staat t er bij als ze 5-pole wired zijn of hoe dat ook heet.. Ik haal de mijne van DAP, 6 euro voor een 3 meter midi/dinsync kabel ofzow..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top