Kopen bij thomann.de

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ruudvee

Ouwe rot
Lid sinds
30 april 2006
Berichten
756
Locatie
Alkmaar
Ik had een mooie aanbieding gezien bij thomann, dus had ik een mail gestuurd over de shippingcosts.
Maar ik krijg daar totaal geen reactie op.
Nu ben ik dus een beetje huiverig om geld over te maken naar die gasten als er op een simpele email al geen reactie komt.

Wie heeft ervaringen met die webshop ?
 
Heel veel mensen hier :D

Normaal is de transportkost altijd 8 eur, ongeacht grootte/gewicht/aantal dozen. (behalve voor ECHT exuberante groottes, zoals Mackies van 256 kanalen of zo... )
 
Thomann is altijd 8 euro naar Nederland.

Ik heb overigens ook nog nooit antwoord gehad op mail naar Thomann, dus da's niet zo gek. Wel kwalijk, maar niet uitzonderlijk. Doe mij maar Nathalie van de Music Store Köln (ehm, figuurlijk dan). Nette replies in het Nederlands.
 
Geen (snel) antwoord is natuurlijk niet netjes, maar net als veel mensen hier heb ik al verscheidene malen bij Thomann besteld. Ik heb enkel goede ervaringen met ze.
 
Thomann heeft het stervensdruk momenteel (zal wel door de komende feestdagen komen).

Maar het is echt een goee betrouwbare winkel waar ik dit jaar al mening aanschaf heb gedaan. Bij ontevreden kun je je (onbeschadigde) product binnen 30 dagen terugsturen en krijg je gewoon netjes je centjes terug!

Prima winkel! :okdan:
 
Ik heb recentelijk ook een prima ervaring opgedaan bij thomann wat betreft reparatie onder garantie. Ook op email wordt dan gereageerd ;).
 
Hier ook louter positieve ervaringen met Thomann.
Ik heb ze vrijdag nog gemaild met een vraag en daar heb ik maandag keurig antwoord op gekregen.


groet

Tom
 
Hier ook goede ervaringen. Mailtjes duren soms even voordat ze beantwoord worden, maar ik heb ook (bijna) altijd reactie terug gehad.
 
ik ook, positieve ervaringen! geweldig snelle service en goed ingepakt verstuurd. top.
 
Eensch, Thomann roels.. :)

Erg behulpzame klantenservice, dus ik zal ze even een belletje geven als ik jou was.
 
Kan enkel nog eens benadrukken dat Thomann heel goedkoop is qua prijs en toch heel betrouwbaar.
Gewoonlijk duurde het bij mij ongeveer een weekje tot de mails werden beantwoord, maar eens het order geplaatst (en bevestigd) leveren ze vliegensvlug, alles heel netjes verpakt.
Echt :okdan: !!
 
Heb er eigenlijk alles besteld wat ik heb. Eenmaal arriveerde een set monitors beschadigd, die gingen terug en men stortte de shippingkosten terug. Ze vertrouwenden erop dat het niet bij de klant is gebeurd. Dat is wel prettig. Ook eenmaal een audiointerface binnen garantie laten repararen, daarvoor heb ik alleen de shippingkosten betaald.
Heb wel eens een microfoonstandaard besteld, die bleek heel klein te zijn. Mijn fout, ik las de specs niet goed. Maar je mag alles wat niet bevalt retourzenden.
Aanrader.
 
Weg

Weg

Origineel geplaatst door etaoin
Thomann is altijd 8 euro naar Nederland.

....Doe mij maar Nathalie van de Music Store Köln (ehm, figuurlijk dan). Nette replies in het Nederlands.

Ehhh.... helaas...: Nathalie is al zeker drie maanden geleden vertrokken bij MSTK!

In de betreffende periode belde Reza (spreekt ook goed Nederlands) van MSTK me vijf keer binnen drie dagen op m'n mobiel 'om de eerder doorgegeven bestelling nog even door te nemen' voordat het de deur uit ging. Het stelde me echter iedere dag weer precies dezelfde vragen, steeds weer in de veronderstelling dat -ie me er voor't eerste over belde. Het was vertelde -ie allemaal nasleep van Nathalie's vertrek. (Al heb ik zelf alijd alles bij Reza besteld.)
 
OT:
dat Nathalie weg was dacht ik dus ook, maar toen ik daar anderhalve maand terug iets bestelde, werd ik door haar gebeld over de bestelling... :confused: :)

ik ben zeer te spreken over zowel Thomann als MSK, dus gewoon doen !
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top