Krijg net bericht van MP over een frauduleuze gebruiker

Als ik je tracks beluister dan heb ik 't idee dat je jezelf nu een beetje naar beneden haalt want over het algemeen klinken je keyboard partijen gewoon goed.
Deze plugin speel je gewoon op een goed keyboard met velocity, die Novation bijv is daar heel geschikt voor denk ik, ik heb een oude SL en die speelt heel behoorlijk vind ik.

Ik heb nog nooit zoiets gezien, wat en apparaat zeg, lijkt me idd niet echt lekker spelen.
Je hebt van die electrische saxen en zo'n Emeo bijv die geeft je wel het gevoel dat je een sax in je handen hebt maar 1500 euro om wat te oefenen is wel heel veel geld.
Kan je niet met een demper spelen; Dempers
Maar dan moet je al wel bij het mondstuk beginnen, misschien kan je wat uitproberen op die manier?
Het interface van een sax.. (al die hulp klepjes) maakt ook een beetje dat een sax als een sax klinkt (qua adlibs zeg maar).. De eerste concepten waren niet zo heel uitdagend om mee te spelen maar door de eeuwen heen is het geƫvalueerd tot 'n super interface.. zo een geniaal ontwerp met wat het is geworden.. ik heb nu alle kleppen wel zo'n beetje ontdekt maar zelfs na tien jaar spelen leer ik kleppen toch weer anders gebruiken..
Ik heb nu ook zo'n beetje elke key wel gehad maar niet elke key speelt even lekker.. Met een piano klavier is dat ook wel een beetje hetzelfde..dat bedoel ik 'n beetje dat kost gewoon tijd om al die toonsoorten te beheersen om solo's op te doen.. je kan niet vlug ff uitrekenen welke toets je te grazen moet nemen voor een bepaald interval... Gitaar is weer een ander verhaal.. dan schuif je gewoon een fretje op.. :D

Wat betreft die demper behuizing.. zoals ik schreef; het zijn alleen de boventonen die gedempt worden.. niet de grondtonen en die zijn juist zo irritant hard.. hetzelfde verhaal met die dempers voor in de beker..
Een elektrische sax weleens bekeken maar ik wil juist oefenen op het instrument waar ik altijd op speel.. ik vind afentoe mijn reservesax moeten spelen al irritant. :D
 
Back
Top