Lelijkste synth hard/software

Ben ik dan echt zo van de 'form follows function'??

F#ck zeg.. wat een onzin... Die gemodde Metasonics, wat jammer van je/de tijd, ook die Monostront+, dat folks daar tijd in stoppen. Ik ben wellicht een purist, compromis-loos!

Ff heel fast forward:
Conjunctuur laag, weinig werk, weinig vacatures, veel ongenoegen, geschop tegen het gevestigde, veel werknemers zonder zinnige dagbesteding, vakmanschap wordt in onzinnige projecten gestoken, dan maar alles op de ha(c)k nemen?

toch zonde.
 
Ben ik dan echt zo van de 'form follows function'??

F#ck zeg.. wat een onzin... Die gemodde Metasonics, wat jammer van je/de tijd, ook die Monostront+, dat folks daar tijd in stoppen. Ik ben wellicht een purist, compromis-loos!

Ff heel fast forward:
Conjunctuur laag, weinig werk, weinig vacatures, veel ongenoegen, geschop tegen het gevestigde, veel werknemers zonder zinnige dagbesteding, vakmanschap wordt in onzinnige projecten gestoken, dan maar alles op de ha(c)k nemen?

toch zonde.


Zoals je waarschijnlijk weet zijn die Metasonix pedalen wel een stukje braver nu; geen gekke prints (afgezien van de complex distortion pedal), maar gewoon een geel kastje, met knopjes en straight-to-the-point beschrijvingen. Laatste "kinderachtige" prints die ze meegegeven hebben aan een apparaat is volgens mij bij hun versterker, de G-1000 Fucking Fucker, met trouwens een geweldige manual (http://www.metasonix.com/G1000ownermanual.pdf). Ze zeggen het al op hun homepage, "we don't clone vintage crap". Het zijn een tikkeltje eigenzinnige gasten, die serieus zijn op de punten dat het uitmaakt, maar voor de rest een beetje tegen shit aantrappen. Lelijk doen om 't lelijk doen, als het gaat om iets als het uiterlijk van een effect-pedaal vind ik dat prima kunnen :mega:

Die Monostront+ is volgens mij niks meer dan een simpele fotosoep, maar als 't een serieuze softsynth is ben ik wel benieuwd naar hoe vies tie klinkt!

Ik ga er trouwens even vanuit dat je met onzinnige projecten doelt op provocerende apparatuur. Wat is in zo'n geval onzinnig? Als er weinig mensen zijn die er interesse in hebben en er geld voor zouden neertellen? Maar stel je voor dat je nou net dat ene pedaal, filter of softsynth maakt waarmee bijvoorbeeld Trent Reznor ofzo uit z'n dak gaat. Maakt niet uit hoe lelijk je apparaten zijn, je krijgt interesse en misschien wel geld om in andere projecten te steken die er wat strakker uitzien. Er zijn genoeg gasten die heus wel een Butt Probe van Metasonix willen hebben volgens mij.
Maar, wat zou jij dan zinnigere projecten vinden voor die gasten om hun tijd in te steken?

ON-TOPIC: Ook al zie je hun keys overal langskomen, ik vind de hele Nord serie aan apparaten een beetje inspiratieloos. Het is dan wel hun trademark, en blijkbaar is het een winning recipe, maar ik ben toch wel een beetje een fan van afwisseling en variatie. En dat zie je niet zo heel erg bij hun :D

Clavia_Nord_Lead_4_02_top.jpg
 
ook die Monostront+, dat folks daar tijd in stoppen.
de ontwerper heeft deesch gleuf ik gemaakt als satire op de monotron en voor gebruik ivm de K-draad...
Die Monostront+ is volgens mij niks meer dan een simpele fotosoep
volgens mij niet, klik maar eens op het plaatje... hij's nog gratis ook :P
 
de ontwerper heeft deesch gleuf ik gemaakt als satire op de monotron en voor gebruik ivm de K-draad...

volgens mij niet, klik maar eens op het plaatje... hij's nog gratis ook :P

Zodra ik van 't weekend tijd heb ga ik eens effe luisteren! Kunnen we dan binnenkort ook een keer iets als de Eikeltribe verwachten? ;)
 
you see a red synth and want to paint it black ? xD hehehe

Grappig dat je 't zegt; ik heb wel eens foto's voorbij zien komen van zwart geverfde Nords, en die vind ik er toch best wel een stukje sexier uitzien.
 
Heeft iemand deze ooit eens geprobeerd? Misschien dat die kleurtjes ontzettend functioneel zijn, ik weet 't niet, maar het is een beetje teveel kleur voor mij.

polygamistfront.png
 
Back
Top