SvEnErGy - De Eerste Keer

Potentie heeft het zeker, maar de vocals en bepaalde timing dingetjes wringen wat teveel. Mix smelt ook niet helemaal lekker samen.
 
Poeh... Lastig. Dapper. Er kan nog het een en ander worden rechtgetrokken. Nu is hij wel heel erg authentiek. Die gitaar in het slot had van mij wel wat vaker mogen terugkomen om het staccato-achtige van de track wat te doorbreken.
 
Ha als t begint moet ik direct denken aan "het licht gaat uit vannacht, we brengen t beest naar buiten...'

Heel vreemd, ik vind m flirten met schlager / pop en - Nl talig hedendaagse dance die veel op stu bru gespeeld wordt- , maar je blijft nét binnen t lijntje van wat ik kan luisteren.
Een stap naar opzij en t zat me te scheef :D
Smaak dingetje uiteraard

Heel knap. Rond 3 minuten heb ik t even moeilijk maar heb m toch helemaal geluisterd
 
Als ik wel eens naar de radio luister in de auto dan kom ik af en toe wel eens per ongeluk op een zender met een Nederlandstalig nummer en dan is mijn (bliksemsnelle) reflex om verder te scannen ( ik heb een ouderwetse radio). dat reflex greep nu ook gelijk in, maar ik heb toch nog weer even verder geluisterd.

Het nummer geeft wel potentie, maar het ook een beetje vals hier en daar.. en sorry ik kan niet naar Nederlandstalig luisteren.
 
Back
Top