SvEnErGy - De Eerste Keer

wow... graaf. Nooit zou ik dit genre spelen, NOOIT. (en daar gaat geen verandering in komen)
Maar wel onder de indruk... zeer knap gedaan!
 
Opent lekker. De 80's misschien early 90's synth vibes spatten ervanaf. Goede synth lead dus.

Kwa genre past dit verder totaal niet bij me :D
Nederlandstalig en in die stijl... niet helemaal mn ding.
Wel groot respect ervoor, want teksten schrijven, zingen.
Ook al was de zang naar mijn smaak een tikje ruw en ongepolijst, Je moet het maar kunnen en dan ook nog durven delen
(Een zelfgeschreven song tekst is toch een stukje van jezelf delen met de wereld :D)

Hij gaat er wel lekker uit verder met die gitaar.
Die gitaar had best een wat grotere rol mogen hebben. Vond hem lekker.
 
De track is wel lekker als ik hem zo hoor... heeft alle elementen voor een goed poptrack.
Alleen die zang partij heeft een paar mooie momenten maar het zit er vaker langs, dat is wel jammer.
 
Krijg echt het idee dat je het met gevoel doet en hebt en ik vind het ook gedurfd om niet met perfecte zang toch je emotie over te brengen. Je had dit makkelijk kunnen verhelpen met melodyne of AI zal vast wel. Anyway deze samenstelling van stylen is wel iets wat op de radio zou kunnen. Maar ik zou denk ik ook wel benieuwd zijn hoe je Laat me a la Ramses shaffy zingt.
 
Ja de 80 zijn niet m'n ding maar goed.
Dit is een lied, en zit goed in elkaar.

Goed gemaakt
 
Tof! Heeft wel wat weg van Goldband. Nedersynthpop :)
 
Zitten zeker wel goede dingen in de track, de vocals zijn dat echter niet. Ik krijg sowieso vaak kriebels van in het Nederlands gezongen liedjes (ook van de pro's), maar als je dat dan doet, dan moet het voor mij ook wel helemaal kloppen. De vocals zijn hier echter niet zuiver genoeg en dat leidt mij (naast het Nederlands ubernhaupt) veel te veel af, waardoor ik mijn aandacht niet bij de rest kan houden. Sorry man.
 
Het deed me gek genoeg denken aan Raymond van 't Groenewoud..... Eighties vibes. Jammer van de zang die niet zuiver is.
 
een lekkere song. je hebt een goede stem, een goede zangstem, maar dat je er naast zit maakt toch veel afbreuk. de stem is hier zo groots en van belang. en ik hoor wel dat je zeker zingen kan.

toch; ik herhaal; goede song, zit erg lekker in elkaar. een goeie nederlandse popsong.
 
Zou zo Goldband kunnen zijn, zang is prima, als die idd niet helemaal zuiver. Prima popnummer.
 
Back
Top