Mr_Synth - Mystic & Mr_Synth: Loved by you

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Lid sinds
16 oktober 2002
Berichten
922
Locatie
Amstelveen
Hallo forum vrienden, dit jaar een inzending van één track namens 2 Synthforum leden @Mystic (AKA Mysticall) en @Mr_Synth (AKA Paul MCcan).
Het is een eindresultaat van een track die eerst een techno vibe had maar gaandeweg een n funky house/disco vibe kreeg. Altijd een verassende reis als je samen iets creëert *D.

Uiteraard zijn we reuze benieuwd hoe jullie de track beleven :P
Wij wensen iedereen veel luisterplezier! Ook dit jaar zal het weer een feestje worden om alle inzendingen te beluisteren en te beoordelen.

Peace, love and happiness.
Cheers to all
Eddy en Paul

 
Last edited by a moderator:
Je track knalt er direct in, waarvan ik dacht dit word een dikke techno plaat totdat de blazer achtige synths er in komen. Bassline is tering vet! Heeft ook best wel wat zomers en is een mix van diversen stylen die jullie goed bijenkaar hebben laten komen. Kan niet meer zeggen dan dat deze track het voor mij wel doet. Goede productie :okdan:
 
Ja gewoon goede productie heel pro, klinkt super goed.. alles erop en aan. Tis in mijn oren alleen niet zo hedendaags meer in de clubscene maar zie dit wel op een strandfeest of de after van noord sea Jazz gedraaid worden. Gezellig, dansbaar, kan hier niks op aanmerken eigenlijk is ook een publiek voor. Dus ja..gewoon goed.
 
in de eerstte seconden gelijk verrast door een trompet :D
Ik zou er niet opgekomen zijn, maar klonk lekker hoor. maar de synths bekoren mij het meest.

De vocals komen er ook lekker in... lekkere 90''s club vibe daaraan.
maar dat geld alleen voor die vocals.
De rest van het nummer voelt veel moderner en strakker geproduceerd aan.
wel leuk zon accentje.

ah, en die trompet rond 3 minuten? die vind ik beter dan die in het begin... om een of andere reden verrast ie daar niet, maar voelt gewoon alsof ie daar thuis hoort.

Goed kwa arrangement en melodie.
Boven-gemiddeld kwa poductie kwaliteit, het past heerlijk in elkaar.
 
Whohaah! Die knalt er lekker in. Dikke beat en super mix! Minder fan van dat happy trompet-tje, maar da's een detail (of eigenlijk gewoon geneuzel :D). Vet geproduceerd, klinkt super professioneel wat mij betreft. Ow wacht, de trompet begint te wennen merk ik nu.... ;) I get it now (up to the end....)
 
Zo, wat een fijne energie, staat als een huis! Toffe samenwerking hebben jullie opgezet, dat is duidelijk terug te horen in de kwaliteit en de uitwerking. Fijne track!
 
Petje af hoor, vette productie! :okdan:

Klein puntje dan toch: De track bouwt op alsof het een langere track is.
Ik denk dat je deze sneller kunt opbouwen. De track bereikt min of meer het hoogtepunt (of althans de meeste variatie) bij 2:55 met die trompetjes, al bijna op het eind. Dat kun je wat meer naar voren halen. Bij kortere tracks en zeker kortere dance tracks zeg ik: snel to the point komen en hoogtepunten niet te lang uitstellen. Zou je er commerciële doelen mee hebben dan zeker. De rest is gewoon van top niveau!
 
Vanaf de eerste tellen komt ie lekker binnen, heerlijke track en die funky, disco/house invloeden geven het wel wat extra's moet ik zeggen.
Mooie verdieping van wat anders toch meer een straight techno track had geweest.
Lekker swingend, zou het goed doen op de dancefloor in ieder geval, goede produktie ook.
Track is misschien nog iets te kort, een goede remix voor een live uitvoering zou nog mooier maken denk ik want dit is echt een track waarop je lekker gaat.
Denk dat jullie vaker moeten samenwerken.
 
Back
Top