RFB - November

RFB

Ouwe rot
Lid sinds
15 februari 2004
Berichten
732
Locatie
Kockengen


Dag SF vrinden, hierbij mijn inzending voor dit jaar. Sferisch... dat doe ik toch het liefst. Wellicht komt het op mijn nieuwe album (Februari 2023). Met dank aan Hans Weekhout voor de nodige suggesties! Alvast dank voor het luisteren!

Fijne dagen en een gezond en muzikaal 2023!

RFB
 
Last edited by a moderator:
Mooie ingetogen track. Die harde tik op 3:51 snap ik alleen niet.
 
Dank dank! Ja die rimshot… ik was ‘bang’ dat het misschien wat te lief werd…
 
Ik ben van jou kwaliteit gewend ... en ook dit jaar lever je dit opnieuw. Prachtige pianomelodie over warme, melancholische akkoorden. Meerdere malen gaf het me kippenvel.
Muzikaal gezien ook mooie combinaties die zeker niet gaan vervelen. En wat die rimshot betreft: mij stoort die niet. Het komt wat onverwacht maar is zeker niet ongepast (het lieve karakter blijft echter wel ... maar onze maatschappij is echt wel toe aan wat liefde :engel: ).

:okdan:
 
Ah heel mooi dit weer, sfeer is goed, harmonisch mooi, dynamisch mooi, geluiden mooi, van begin tot eind een top stuk :okdan:
En die rimshot is mij dus niet opgevallen...past er gewoon in!
 
Dank Flyweight! Droom is om een keer een echte vleugel te gebruiken. De Nord is ok, vooral de hogere regionen, maar met een mooi profi opgenomen vleugel … Toch maar eens gaan sparen…
 
Simpelweg bij het betere SFSC 2022 werk. Top5. En u krijgt volmondig mijn STEM!
(enkel het einde is maar zozo, maar dat is je vergeven) :-)
 
Wat lever je een heerlijke track af, zo mooi!
Een prachtige piano melodie gedragen door een heerlijk klanktapijt, heel sfeervol zo bij elkaar, ik werd er behoorlijk door geroerd in ieder geval.
Echt een prachtnummer man, dit zou een mooie track zijn bij een goed filmdrama ook bijv, in ieder geval mijn stem krijg je.
 
Dank Flyweight! Droom is om een keer een echte vleugel te gebruiken. De Nord is ok, vooral de hogere regionen, maar met een mooi profi opgenomen vleugel … Toch maar eens gaan sparen…
Keertje met paar mics naar Eindhoves komen, staat er een op het station om op te spelen, heb je wel wat achtegrond geluid ;)

Maar zonder gekkigheid, mooie track!
 
Mooie track hoor!
Melodieuze en gevoelige easy listening/ambient
met thema (de piano):okdan:
 
Back
Top