Mrdrbobo
harmoneus
Mwah, afwijkende mening hier. Ik mis inderdaad "iets" in het basregister, ik vind het te luchtig, de piano kitscherig, en verder begin ik me ook te storen aan de drumloop die maar door gaat. Sorry!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No prob! Smaken verschillen en hoe dan ook dank voor het luisteren!Mwah, afwijkende mening hier. Ik mis inderdaad "iets" in het basregister, ik vind het te luchtig, de piano kitscherig, en verder begin ik me ook te storen aan de drumloop die maar door gaat. Sorry!
Eerst wel tof dan even iets minder en uiteindelijk toch een feessie
Precies het afgelopen F1 seizoen inderdaad
Dankjewel, leuk te lezen!Niet zo mijn ding, maar het zit ontzettend knap in mekaar. Daarom verdien je een stem!
Dank Danny! Ik probeer doorgaans mooie akkoord sequenties te bedenken en gebruiken. Ook al gebeurt er soms weinig in sommige van mijn tracks, altijd wel ergens een negentje of elfje erin voor wat spanning of wrijving...Nederland (en ook wel België) is trots op de perstatie van Max. Zo mag jij ook fier zijn op je ode aan hem. Track heeft echt een heel positieve vibe. Trance arp deed me denken aan het intermezzo nummer van National Geographic van een tiental jaren geleden, maar niets mis mee. En je durft minder voor de hand liggende akkoordenprogressies gebruiken .
Die bas is wel balen achteraf, slordig.