OVER EN SLUITEN (als je het leest, dan graag helemaal en vooral goed)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oh ohh.. Zo gaat dat op Fok! ook altijd :o:.

Nah, ik weet verder niet precies wat nou je issue is, maar ik ben van mening dat alles uiteindelijk bij jezelf ligt.

Tuurlijk kan jij je storen aan gedrag of reacties van bepaalde gebruikers (helemaal als je het idee hebt dat het een kliekje is, waarvan de mensen elkaar aan het opnaaien zijn/hand boven het hoofd houden).

Uiteindelijk ben jij degene die zich er aan stoort en die zich er druk over maakt (jij zegt van niet, maar als jij er geen energie in had willen steken had je dit topic niet op deze manier omhooggeschopt, maar stilletjes met de noordezon vertrokken).

Ik hoop in ieder geval dat 'als dit verhaal veel waarheden bevat', het 'kliekje' zich aangesproken voelt en eens gaat nadenken over hoe ze het wat plezanter kunnen maken voor andere users.
En dat jij de handoek weer uit de ring haalt want nu ligt ie daar bezweet op de grond en komt 'het weer' er in... als de verslaving daar was heb je die handoek binnenkort toch weer nodig.

Want ze komen terug, zo gaat dat altijd :P.

:kont:.
 
Hey Mike!

Na het lezen van de reacties weet ik ineens weer waarom ik "lurk" tegenwoordig..8)


Jammer dat je gaat, hoewel onze wegen (naar een zonnig terras in hartje Rotjeknor) zich nog wel zullen kruisen!

Ik zou zeggen, "hou je haaks ouwe boef!"

Mzzlz,

@
 
om op de klikjes terug te komen, daar heb ik hier nog nix van hemerkt eerlijk gezegd. Je ziet hier immers niemand achter je rug praten omdat dit een FORUM is waar enkel getypt wordt.. :confused:
Het enige wat ik wel merk is dat die nieuw mr Hanz (de nieuwe mod) wel eens een eigen zegje heeft en mischien wat te veel posts delete, maar helemaal geen drama natuurlijk.
Ik denk dat de topicstarter eerder een beetje kleinzerig doet, of heeft misschien wat frustratie heeft omdat hij geen mod kan worden
 
Origineel geplaatst door ikke
Het enige wat ik wel merk is dat die nieuw mr Hanz (de nieuwe mod) wel eens een eigen zegje heeft en
mischien wat te veel posts delete, maar helemaal geen drama natuurlijk.

Buiten die nieuwe vallen de mods hier best wel mee hoor... :okdan:
 
Iedereen naar zijn zin maken is onmogelijk , er zal altijd wel kritiek zijn
op dit forum maar ja niemand is volmaakt ook dit forum niet.
Moet natuurlijk niet te vaak voorkomen dat leden zo het forum
verlaten anders zou ik zeker een keer om de tafel gaan zitten.
Soms lopen de gemoederen zo hoog op dat dit het resultaat is een lid dat het
niet kan vinden in werkwijze van mods, of dit de oplossing is om zo het
Forum te verlaten weet ik niet wat
ik wel weet is dat er iemand het Forum verlaat met veel kennis van zaken.

Ben het ook niet altijd eens met de mods dat er niet mag worden geadverteerd met
een PC of Apple computer en wel met een Atari ST alleen omdat
hier midi op zit ,maar ja dit is het grijze gebied waar de mods voor moeten kiezen
en dat valt niet bij iedereen goed.

na ik ga weer verder.. :walker:
 
Origineel geplaatst door ikke
zeeeer zeker! :okdan:
Nice fellas ;)

Hanz wellicht ook, maar misschien wat eigenwijs :p


Yep Kapitein Hanz die is wel oke , heeft al
6x zijn delete knopje moeten vervangen want die gebruikt hij wel eens..:D
 
En als er niet VST in de titel staat kan je het bij hem wel vergeten om de hoofdpagina te halen...
 
Wat een drama wat een pijn......
Altijd jammer als er idd iemand vertrekt van het forum maar de redenen hoef ik daar verder niet van te weten want dat boeit me gewoon niet...(of ik moet een andere band met die persoon hebben buiten het forum MSN ofzo..:D )
Even wat kicken nageven voor je vertrek vind ik zoiezo heel laag er zijn meerdere personen die dit al gedaan hebben ook om redenen omdat ze hier niet konden worden wat ze wilden zijn (dus startten ze zelf maar wat op,met alle respect uiteraard om toch te worden wat ze wilden zijn) Iedereen moet zelf weten wat hij doet en iedereen is vrij om de keuze's te maken die hij wil maken maar als JIJ een bepaalde keuze hebt gemaakt laat dan andere mensen a.u.b. in hun waarde.
Veel mensen vergeten de bedoeling van dit forum wel eens...het is geen Familie !!! Het is gewoon een rijke bron van Informatie ! Natuurlijk vind ik het ook jammer dat de Chat niet meer zo druk bezocht word en ook ik vind het jammer dat ik mijn MEGAVETTEDIKKE AUDIOPC niet TE KOOP mag zetten * Maar het is niet anders....daar kun je over zeiken maar daar bereik je niets mee,alleen maar een slechte naam als zeikerd en het komt het forum ook niet ten goede.Is gewoon een kwestie van even diep ademhalen en weer doorgaan...
Maar goed in elk geval succes met je muzikale hobby mocht je dit lezen.

Oh ja en nog 1 ding Ik hou van jullie allemaal !! :luv: SJALOOOOMM !!!!!!!


*voor meer info PB ff :D
 
Origineel geplaatst door Digimod
Yep Kapitein Hanz die is wel oke
Hanz is zeker okee. En ik ben het eens met ongeveer alles wat ie 'delete' (naar de parkeerplaats verplaatst) ! :)

Ff over Bambam en D-mike-E. Ze mogen altijd terug komen en dat weten ze. Er is maar 1 persoon die niet terug mag komen.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Er is maar 1 persoon die niet terug mag komen.

Ik heb me terecht nog niet uitgelaten in dit topic, want ik ken beide partijen echt wel te kort om er uberhaubt maar iets nuttigs over bij te dragen...

MAAR!

Heel gemeen om alle freshmeats zoals moi die de eerste kronieken van het synthforum niet hebben meegemaakt zo nieuwsgierig te maken. WIE! WIE! :frons:
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Heel gemeen om alle freshmeats zoals moi die de eerste kronieken van het synthforum niet hebben meegemaakt zo nieuwsgierig te maken. WIE! WIE! :frons:
Doet er niet toe! Echt waar..
 
Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik heb me terecht nog niet uitgelaten in dit topic, want ik ken beide partijen echt wel te kort om er uberhaubt maar iets nuttigs over bij te dragen...

MAAR!

Heel gemeen om alle freshmeats zoals moi die de eerste kronieken van het synthforum niet hebben meegemaakt zo nieuwsgierig te maken. WIE! WIE! :frons:

'Mr. X'
 
Ach, ik heb ook wel eens zitten denken om mijn account te laten blokkeren en te kappen met synthforum. Maar ik kan gewoon niet zonder, er staat teveel info op, er is teveel kennis, en bijna alle mensen van het forum die ik in real life ontmoet heb zijn stuk voor stuk super relaxed (zelfs de mods ;)).

Op een gegeven moment moet je even achterover gaan zitten en je realiseren dat het maar een forum is.
Discussies worden soms echt tot op het scherpst van de snede (zo zeg je dat toch... is dit trouwens een schaatsterm?) gespeeld en ja, dan raken mensen geirriteerd en krijg je ruzies.

In de A vs B discussies is het toch duidelijk dat de ene persoon A beter vindt, de andere B en een derde misschien denkt A en B hebben elk hun voor- en nadelen en eigenlijk zou je beide moeten hebben zodat ze elkaars tekortkomingen aanvullen. Ieder heeft toch recht op zijn eigen mening? Het gaat mij dan te ver om iemand zijn mening bij proberen te buigen zodat ie hetzelfde erover gaat denken.

Ik heb een hekel aan mensen die steeds gaan lopen provoceren, naar de bekende weg vragen, etc etc terwijl ze eigenlijk wel weten dat ze fout zitten. En als je dan een afscheidsthreadje gaat starten om jezelf schoon te praten en waarin je heel erg zielig slachtoffertje gaat spelen dan ben je wat mij betreft een jankerd.

Voor zover mijn 0,05€ (afronden in de supermarkt sucks.)

-C-
 
Ik sluit me helemaal bij bij wat C zegt.

Eerst gaf ik D-Mike-E nog wat extra credits omdat ie uit Rotterdam kwam, maar jah, ik woon er zelf ook niet meer.

Verders, als ik ooit bij een forum weg zou gaan zou ik dat zeker niet met zo'n afscheidspost doen want je zet de deur wagenwijd open om je te laten vernederen en je mag niets meer zeggen want je hebt afscheid genomen.

jak.. dat lijkt me dus helemaal niets! :bekdicht:
 
Origineel geplaatst door demian
Verders, als ik ooit bij een forum weg zou gaan zou ik dat zeker niet met zo'n afscheidspost doen want je zet de deur wagenwijd open om je te laten vernederen en je mag niets meer zeggen want je hebt afscheid genomen.

jak.. dat lijkt me dus helemaal niets! :bekdicht:

Eigen schuld, dikke bult. Hij gaf zelf trouwens ook al aan dat ie wilde dat de thread open blijft dussss
 
Er zit wel ergens iets in die redenering van Mike, maar ik ga ervan uit dat de mods spreekwoordelijk de kerk in het midden willen houden. Of passender, de synth in het midden houden en DJ-spul, PC's en dergelijke staan te veraf.
Maar zoals mijn wijlen grootmoeder altijd zei: "Waar mensen zijn wordt er gemensd..." en dat was vrij negatief bedoeld.
 
Origineel geplaatst door hermax
Er zit wel ergens iets in die redenering van Mike, maar ik ga ervan uit dat de mods spreekwoordelijk de kerk in het midden willen houden. Of passender, de synth in het midden houden en DJ-spul, PC's en dergelijke staan te veraf.
Maar zoals mijn wijlen grootmoeder altijd zei: "Waar mensen zijn wordt er gemensd..." en dat was vrij negatief bedoeld.

Synth en een PC staan toch behoorlijk dichtbij als je naar de voorpagina
van het synthform kijkt staan daar altijd wel nieuwtjes wat betreft
software en ik denkt dat de meeste van de forumleden ook gebruik maken
van een PC om muziek te maken.
Wat betreft het DJ spul ja dat is ook zo iets als je nu een platenspeler met
ingebouwde Midi wil verkopen of een midi-gitaar of een midi-drumstel waar
valt dit dan onder ?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top