OVER EN SLUITEN (als je het leest, dan graag helemaal en vooral goed)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door C738
Ik ging er altijd van uit dat je nog behoorlijk jong was, een jaar of 20 misschien en dat je nog wat na-puberde.
Maar ik zie nu net dit in je profiel: May 10, 1971

33 en dan zo'n jankerd? :confused:

-C-
Nou, nou.. Dat is nu ook weer niet nodig..
 
nou ik drink er nog eentje dan hoor! :biertje: het ga u goed!
tegen de tijd dat ik officieel wegga bij dit forum organiseer ik eerst een meeting ;)
 
Wat jammer dat je weggaat D-mike-E.
Ik ken je verder niet en kan me ook niet herinneren dat we samen in 1 thread iets besproken hebben, maar toch...

Het is jammer dat je weggaat, omdat er een reden aan ten grondslag ligt die kwalijk is voor iedere gemeenschap: onverdraagzaamheid.

Het is jammer, omdat ik zie dat er mensen zijn die een beargumenteerde mening die vrij is van onaardigheden (ik heb het hier overigens niet over je startpost) beantwoorden met sarcasme. Dat zet kwaad bloed, wakkert het vuur aan en verpest de sfeer.

Maar ik weet niet wat er in het verleden gebeurd is, dus misschien hebben ze er alle reden toe.

Hopelijk zal je afwezigheid er toe leiden dat je tegenstanders zich niet meer genoodzaakt zien om zich onaardig uit te laten. Dat is namelijk nooit nodig en altijd zonder nut voor de groep.
 
Jammer Mike,weer verliest het forum iemand die echt verstand van zaken heeft en dikwijls de moeite neemt om anderen te helpen.......maar we spreken elkaar nog wel 's....




Voor de rest zeg ik niks,behalve dan over iets wat Gemmetje zei :

Wie denk je wel niet dat je bent om andere mensen en zelfs een compleet forum te be- en veroordelen ? Zeker omdat je dit weer doet op basis van ongefundeerde aannames, laat je weer zien dat je een erg bekrompen wereldbeeld hebt waarin jijzelf op eenzame hoogte staat en de rest maar de stommelingen zijn. Tikje middeleeuws denken, vind je niet ?

Sorry hoor,als er op dit forum iemand is met vooroordelen ben jij het wel Gemmetje....
( en ontken dat nou niet,je hebt zelf een draad eraan gewijd )....
deze opmerking zal ik dan ook met plezier tegen je gebruiken als het me van pas komt....;)
 
Origineel geplaatst door dione
Voor de rest zeg ik niks,behalve dan over iets wat Gemmetje zei :



Sorry hoor,als er op dit forum iemand is met vooroordelen ben jij het wel Gemmetje....
( en ontken dat nou niet,je hebt zelf een draad eraan gewijd )....
deze opmerking zal ik dan ook met plezier tegen je gebruiken als het me van pas komt....;)
JEUZ! doe er nog maar een schepje boven op zeg... jij moet eerst maar eens goed lezen waarop gemm deze statement based...

ben het verder ook eens met wat C738 een paar posts terug heeft gezegt. ik kan mij nl ook nog een voorval herinneren waar dit zeer zeker tot uiting kwam...
 
Origineel geplaatst door 6 trak
JEUZ! doe er nog maar een schepje boven op zeg... jij moet eerst maar eens goed lezen waarop gemm deze statement based...

ben het verder ook eens met wat C738 een paar posts terug heeft gezegt. ik kan mij nl ook nog een voorval herinneren waar dit zeer zeker tot uiting kwam...

6....doe ff een kopje koffie op mijn kosten :D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
JEUZ! doe er nog maar een schepje boven op zeg... jij moet eerst maar eens goed lezen waarop gemm deze statement based...


Heb ik gelezen,vond D-Mike-E daarin ook niet erg tactvol,maar Gemmetje heeft zich in het verleden ook regelmatig schuldig gemaakt aan bevooroordeeld gedrag ,net als jij trouwens...ik verwijs maar ff naar al die topics waar hardcore ter sprake kwam en jullie zonder kennis van zaken alle hardcore de grond in boorden en het ene na het andere vooroordeel spuiden....;)

Ik bedoel het niet zo kwaad hoor,ieder heeft recht op zijn/haar mening.....vond het gewoon grappig dat Gemmetje nu inziet dat zulk bevooroordeeld gedrag niet kan....:geslaagd:
 
Origineel geplaatst door dione
net als jij trouwens...ik verwijs maar ff naar al die topics waar hardcore ter sprake kwam en jullie zonder kennis van zaken alle hardcore de grond in boorden en het ene na het andere vooroordeel spuiden....;)
klopt en daar sta ik nog steeds met kop en schotel achter nutuulk :D
 
Origineel geplaatst door dextah
Mazzel :doei:
En ook niet onder een andere naam terug komen .
Zo.. het gaat de goede kant op .
Wordt het weer gezellig op het forum .
Lekker over synths ouwehoeren zonder mensen die alleen maar hun gelijk willen halen .


wahahahahahahahahaha....zoiets maakt mijn dag echt goed.....
 
Hier.......... dit vindt ik ervan.

Blijvende discussies wat wel/niet kan of dat je wel/niet de juiste mening hebt. Accepteer dingen gewoon eens zoals ze zijn en ga er gewoon mee om.
 

Attachments

  • geitebrei.jpg
    geitebrei.jpg
    26,2 KB · Bekeken: 109
Origineel geplaatst door 6 trak
klopt en daar sta ik nog steeds met kop en schotel achter nutuulk :D

Fijn.....hebben we weer leuke discussies in het vooruitzicht....}:|

wat voor muziek maakte je ook al weer ?
 
Sja,... uhh, misschien is Mike best wel slim bezig: nu heeft ie VEEL tijd over om muziek te maken (ken ik van leren).

Als ik me zo zou laten opnaaien dat ik hier weg zou gaan*, zou ik 't in hooguit een paar zinnetjes melden.
Maar iedereen is natuurlijk anders..


Mike, het ga je goed.



*) Iets meer jullie best doen, guys!! :D
 
Shakespear ten voete uit :D
 
Ik vertel m'n vriendin het nog niet eens als ik stop met roken. Psychologie, dat heeft toch niets met synths te maken? :peukie:
 
jammer dat mensen dit forum zo serieus nemen!


My
 

Attachments

  • cent.jpeg
    cent.jpeg
    7,1 KB · Bekeken: 112
Ach, dat komt in elk forum wel eens voor. Een forum
is een klein beetje als het echte leven. Verschillende
mensen, verschillende meningen, verschillende smaken,
verschillende situaties en verschillende achtergronden.

Probeer er een beetje doorheen te kabbelen als door
een beekje en niet te zeer te letten of je ja dan nee
te dicht bij de kant komt.

Ik probeer altijd zo te denken in geval van een wie
heeft er gelijk discussie:

Jij zegt dat ik geen gelijk heb en ik zeg dat jij geen
gelijk hebt, wat maakt dat we allebei geen gelijk hebben,
en als je het dan van nóg een stapje verder kijkt hebben
we dus allebei gelijk... Hup, kopje water er bij en we
gaan weer verder.

Neem het leven niet te serieus, je komt er toch
niet levend uit.

Axel
 
Tis net een SOAP!

Haha, ik herinner me ook nog BamBam die dit zelfde soort berichtje achterliet. En wat gebeurde er? Hij bleef rondhangen in de chat en ging mods zwart maken... Triest...


Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoud D-Mike.. Aandacht zoeken is het. :z
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top