Bloedstollend slechte muziek die verboden zou moeten worden

Een orgel dat vals klinkt? Dan ben ik wel benieuwd naar de techniek die daarin gebruikt is. Moet een erg oud ding zijn. Philicorda's kan je vals krijgen omdat de TOG discreet is en per noot te stemmen is, maar alles wat ietwat recenter is zal door haar IC TOG danwel digitale techniek niet vals klinken.

Het is een Solina Organ, een zeer oud ding ;-) !!!
mijn buurman zegt zelf dat dat ding KEI VALS klinkt :dubbel:
 
Uitlaat

Uitlaat

Gewoon je eigen muziek op de AUX inpluggen. :) Of anders een sportuitlaatje eronder en wat meer gas geven...hoor je niks. :okdan:

Toen ik mijn MB-SLK-Roadster kocht was ik verheugd om te zien dat er een Bose geluid installatie in zat.
Geen aux maar dat was snel opgelost met een FM transmitter, maarrrrrrrrrrrr ik gebruik hem zelden, het geluid van de uitlaat, jonge jonge wat een mooi heerlijk laag sonoor geluid produceert die motor, als of er een stelletje Tibetaanse monniken op je achterbank, die er niet in zit, mee rijden. Verveeld nooit en de radio heeft in de vijf jaar dat ik deze wagen heb misschien maar een uurtje of tien aangestaan en dan vooral om naar de file berichten te luisteren.

Moraal, mooie muziekjes/geluiden zitten
brein-draagt-koptelefoon.jpg
tussen de oren. ;-)
 
Ik heb een bloedstollende hekel aan mijn eigen deuntjes, wanneer ik een slecht humeur heb.. :duivels:

:W
 
Bijna alles inclusief dat van mij, barok is nog ok en absolute stilte dat is het mooiste wat er is.
 
Ik hoorde laatst op tv een dance-achtig nummer met Danny de Munk op zang. Ik dacht: ach, de man heeft blijkbaar toch humor. Maar het bleek serieus bedoeld te zijn... tenenkrommend!



En nu we het er toch over hebben: carnavalsmuziek.
 
Last edited by a moderator:
Fusion
Een aaneenschakeling van solos en ego's. Zielloos.

Alle muziek waarin zang zit met autotune. Het wordt ook steeds extremer gebruikt. Walgelijk.

Draaiorgelmuziek

Trekzakmuziek

House met saxofonen

Dat was 't voor nu.

Die autotune tegenwoordig is vreselijk. Vooral die nieuwe Nederlandse gastjes zoals Ronny Flex of hoe hij ook heet. Wordt helaas ook erg veel op de radio gedraaid omdat het blijkbaar populair is.
Heb dus altijd een usb stick in de auto met ā€˜echteā€™ muziek ;)
 
Back
Top