SynnyS - Revolution of the elves

Eerlijk gezegd is ie heel erg moeilijk om naar te luisteren, mijn ogen vallen dicht. Hij kan ècht wat meer afwisseling gebruiken en die pads zijn tja, een beetje over-used. Die vrouwenzang vnd ik dan wel weer heel inventief. Slecht is ie niet, maar ik heb al beter gehoord. Veel succes met je inzending :)
 
Eerlijk gezegd is ie heel erg moeilijk om naar te luisteren, mijn ogen vallen dicht. Hij kan ècht wat meer afwisseling gebruiken en die pads zijn tja, een beetje over-used. Die vrouwenzang vnd ik dan wel weer heel inventief. Slecht is ie niet, maar ik heb al beter gehoord. Veel succes met je inzending :)

die pads zijn gewoon echte violen hoor... die worden al honderden jaren overused ;)
 
die worden al honderden jaren overused ;)

Dat bedoelde ik niet, sorry, ik bedoelde dat je ze teveel gebruikt in één track ;)
 
de drums bevallen mij nog het best met de effecten daar om heen, dat spreekt mij aan in deze track.
 
De strings klinken erg mooi, ook qua compositie maar als diee mechanische drums erin komen, samen met die arp-achtige partij raakt het mij niet echt meer.
Vind het qua compositie ook minder passen bij de stringspartij om eerlijk te zijn, misschien ook een smaakding? :)
 
Ik vind het muzikaal wel heel goed in elkaar zitten. Het gebruik van de strings in het het eerste deel is wat mij betreft ook wel wat veel. Veel lange akkoorden achter elkaar. Je zegt dat dit echte violen zijn? Komen ze uit die sessie die je destijds met het Orkest van het Oosten hebt gedaan of zo? Waar haal je die dingen vandaan?

Ik geloof dat dit echt zo'n track is die je vaker moet horen om hem volledig op waarde te kunnen schatten.
 
Ik vind het muzikaal wel heel goed in elkaar zitten. Het gebruik van de strings in het het eerste deel is wat mij betreft ook wel wat veel. Veel lange akkoorden achter elkaar. Je zegt dat dit echte violen zijn? Komen ze uit die sessie die je destijds met het Orkest van het Oosten hebt gedaan of zo? Waar haal je die dingen vandaan?

Ik geloof dat dit echt zo'n track is die je vaker moet horen om hem volledig op waarde te kunnen schatten.

zijn wel kontakt violen :engel:
 
Ja en ook weer net niet (maar dat dan ook weer niet helemaal)
Ik vindt het mooi, is zeker een crossover die ik kan waarderen maar er zit net iets in dat er net tegen aan hangt wat niet past (denk ik nu) SB-SIX vat het wel goed samen.
Zeker een nummer dat je een aantal keer zal moeten beluisteren :)
Zeker niet slecht (integendeel) :okdan:
 
Als je de drum niet zo eindeloos laat doorlopen en een verpozinghoud in het midden, het wat laat ademene met lushe strings, zoals je eigenlijk aan het einde doet, en dan een variatie op het monothema laat horen, dat zou voor mijn persoonlijke visie deze track wel opwaarderen. maar voor de rest een goeie omlijsting en klankkleur hoor.
 
Back
Top