Tom 32 - Call me anytime!

zeer origineel. persoonlijk had ik meer met de ringtone gedaan, andere toonhoogte, vertragen, echo enz. enz. ik ben een liefhebber van de hammond en die bespeel je goed en past ook prima. gewoon een leuke track en het gebrek aan pretentie maak 'm nog leuker!
 
persoonlijk had ik meer met de ringtone gedaan...
Dat heb ik wel overwogen, maar voor de grap die het oorspronkelijk was in de Youtube video die ik er van maakte moest ik dicht bij het origineel blijven.
Bovendien wilde ik er ook een soort van protest (bij gebrek aan een betere term) van maken tegen de soms overheersende aanwezigheid van de mobiel.
De uitdaging zat hem er voor mij ook in om met de 'originele basis' iets creatiefs te doen en moest het vooral ook heel herkenbaar blijven.
Als ik dan lees dat mensen denken dat er een telefoon afgaat en vervolgens verrast zijn naar het vervolg ben ik daar wel redelijk in geslaagd.

Misschien toch niet geheel verstoken van een beetje pretentie. ;)

De ringtone is overigens geen sample, maar ingespeeld op de Fantom.
 
Ha, best een leuk idee om zoiets te doen! Maar ik vind um wel beetje te cheezy uitgevoerd, da's je bedoeling vast ook wel, maar voor mij niet spannend genoeg.
 
Haha, wat begint als een gimmick wordt zowaar een heel aardig muzikaal gebeuren. Erg tof gedaan en netjes gespeeld allemaal. Ook een contender voor de orginaliteitsprijs. Lekker kort ook :okdan:
 
Leuk zo'n jazzy track, dat horen we te weinig op het forum wat mij betreft.
Dat sixties orgeltje doet het goed in deze track maar het is wat kort zo bij elkaar.
Misschien nog een andere keer een beetje uitbouwen want het basisidee is leuk genoeg vind ik.
 
Funky, werkt naar een mooi einde toe! Mooi hoe dat irritante telefoon geluid toch een plek kan hebben in een mooi arrangement :)
 
Geinig wel. Ik werd even op het verkeerde been gezet toen de de drums en de bass erbij kwamen. Ik hoor F van de ringtone namelijk al jaren op de derde tel. Nu zit ie er een achtste voor. Verwarrend :). Maar leuk gedaan.
 
gelukkig verdwijnt de ringtone naar de achtergrond want t wordt echt interessant

kan t niet laten dit erbij te posten:

 
Back
Top