Tom 32 - Call me anytime!

Tom 32

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
4.303
Locatie
hete kolen
De basis is een herkenbare tune en of dat iets goeds of slechts is is aan een ieder om te bepalen.

De alomtegenwoordigheid van de mobiele telefoon inspireerde mij om er iets creatiefs mee te doen.
Het is een voor mij wat ongebruikelijke track.
Weinig elektronisch en ook qua stijl buiten mijn interessegebied en 'comfort zone'.

Op de snaredrum na komt alles uit een Roland Fantom.
De snare is 'gebrusht' op een Korg Wavedrum en hoewel de overige drums uit de Fantom komen zijn ze deels ingespeeld met een Nord Drum 3P.

Ik plaatste deze track begin dit jaar als een uit de hand gelopen grap en aangezien het de enige track is die ik dit jaar heb voltooid is het hierbij mijn inzending.


 
Last edited by a moderator:
Heel leuk bedacht!
Ook bij mij in de kamer werd verbaasd gereageerd op de openingsnoten van deze track :D

Knap gespeeld, ik doe het je niet na.
Draagt ook goed bij aan de diversiteit van de inzendingen. Niet te vergelijken met andere dingen die ik tot nu toe gehoord heb. En hoe moet ik dat dan beoordelen?! Haha.
Ingewikkelde opdracht.

Hoe dan ook, ik heb het met plezier afgeluisterd en het idee heeft een glimlach bij mij veroorzaakt. En ik kan er dan ook niet echt commentaar bij bedenken.

Het is misschien mn genre niet, maar zelfs dat was geen probleem omdat het nummer te kort was om me daar aan te storen :D
 
Jaja ... toen je in 2023 deze track postte (met video erbij) was ik gelijk verkocht. Gewoon het idee om een standaard ringtone als basis van een nummer te gebruiken vind ik prachtig :okdan:.
Op zich zit de stijl niet in mijn interessesfeer maar ik vind wel dat alles ontzettend goed en strak ingespeeld is. Dat geldt zo voor de orgelklanken maar net zo goed voor de brass sectie.

Heerlijk nummer dat steeds opnieuw een grote smile op m'n gezicht tovert :okdan:

Stem.

:doei:
 
ja lekker creatief en klinkt als gezellig en niet pretentieus maar zeker heel muzikaal in elkaar! En duidelijk door muzikant gemaakt.
 
Post-moderne filosofen zouden hele essays kunnen schrijven over de manier waarop hier subversive ironic appropriation van een stukje digitaal cultureel erfgoed plaatsvindt.

Maar laten we wel wezen: 't is gewoon een tof deuntje!

Woehoe! Heeeel fijn gedaan
 
Dank voor het beluisteren en alle reacties, feedback en meningen. :okdan:
Leuk ook om te lezen dat het het niveau van de grap een beetje ontstegen is.
 
Super creatief en muzikaal gemaakt! Humoristisch om te gaan jammen met de ringsound. Fijne hammond jam/solo, klinkt ook goed als geheel.
 
Heel leuk bedacht!
Ook bij mij in de kamer werd verbaasd gereageerd op de openingsnoten van deze track :D

Knap gespeeld, ik doe het je niet na.
Draagt ook goed bij aan de diversiteit van de inzendingen. Niet te vergelijken met andere dingen die ik tot nu toe gehoord heb. En hoe moet ik dat dan beoordelen?! Haha.
Ingewikkelde opdracht.

Hoe dan ook, ik heb het met plezier afgeluisterd en het idee heeft een glimlach bij mij veroorzaakt. En ik kan er dan ook niet echt commentaar bij bedenken.

Het is misschien mn genre niet, maar zelfs dat was geen probleem omdat het nummer te kort was om me daar aan te storen :D
Ik dacht dat jij niet van orgel solo's hield? :P}:|
 
Back
Top