Rutger - Overthinking

Fijne track, vocals en synths zeer geslaagd. :okdan: Het heeft iets moderns en retro tegelijk.
Die triolen arp loopt niet zo lekker idd en de delay maakt dat wat rommelig.
Drums zijn voor verbetering vatbaar, de percussie/cowbell (?) blend niet zo lekker met de rest vind ik (in het begin wel maar later niet meer).
 
Jaa keurig. Net iets te keurig naar mijn smaak.. maar puik gedaan hoor.

Op de hoofdtelefoon hoorde ik pas goed dat er nog een subtiel delay-basje onder komt (very nice!).. kan 't niet goed horen, maar hij lijkt op dezelfde toonhoogte te blijven, mocht van mij juist met de akkoord-progressie meegaan..

Vond de triolen-arp ook "een beetje gek" - maar wel lekker, eigenlijk... gaf 't effe die smoel die 't kon gebruiken.. betwijfel of dat spoor "correct" maken ook echt beter zou zijn, maar je kan het proberen..
 
Prima nummer met een fijne stem!!

Op 1:40 stoort de pluck Arp, lijkt niet te kloppen. Had van mij weggelaten mogen worden.
👍
 
Lastig te beoordelen als niet helemaal duidelijk is wat van het origineel is en wat je zelf hebt toegevoegd/veranderd. Vocals zijn erg goed, catchy nummer ook. Mooie (retro)sounds ook, waarbij ik me wel aansluit bij de comments over de kleine details die niet helemaal lekker in het gehoor liggen (delay, arp)
 
Lastig te beoordelen als niet helemaal duidelijk is wat van het origineel is en wat je zelf hebt toegevoegd/veranderd. Vocals zijn erg goed, catchy nummer ook. Mooie (retro)sounds ook, waarbij ik me wel aansluit bij de comments over de kleine details die niet helemaal lekker in het gehoor liggen (delay, arp)
Clo Sur - While you think it over
 
ik vond de zang braafjes, maar track is best in mijn smaakveld.
Gelukkig is die arp wat uit sync, anders voelde ik me nog meer n prutser :D
heel goeie
 
Back
Top