Synthforum Contest 2014 : de uitslag

Warehousgroove: van harte!

En uiteraard hartelijk dank moderators voor de organisatie! Het was weer een fijne contest met een gevarieerde warboel aan tracks :D.
 
Er was een boel lekkers te beluisteren dit jaar.. de spanning was daar, en de top al redelijk snel duidelijk.
Trags plaatje ben ik behoorlijk verliefd op geworden.. maar er kan er maar 1 de winnaar zijn. :) Congrats Daniël :mega:

Thumbs up voor de mods voor al het regelen :okdan: en natuurlijk iedereen bedankt voor de votes die ik heb mogen ontvangen voor mijn werkje, en of je nou veel of weinig votes hebt ontvangen.. het belangrijkste van muziek maken blijft natuurlijk het avontuur en de fun wat het creëren 'van' met zich meebrengt.. keep it up :mega:
 
Er was een boel lekkers te beluisteren dit jaar.. de spanning was daar, en de top al redelijk snel duidelijk.
Trags plaatje ben ik behoorlijk verliefd op geworden.. maar er kan er maar 1 de winnaar zijn. :) Congrats Daniël :mega:

Thumbs up voor de mods voor al het regelen :okdan: en natuurlijk iedereen bedankt voor de votes die ik heb mogen ontvangen voor mijn werkje, en of je nou veel of weinig votes hebt ontvangen.. het belangrijkste van muziek maken blijft natuurlijk het avontuur en de fun wat het creëren 'van' met zich meebrengt.. keep it up :mega:

Dank je Zakmes :halleluja

Was ook wel aardig on to Trag's plempsel :halleluja was zeker 1 van mijn favorieten dit jaar en imo terecht hoog in de lijst geëindigd.

Natuurlijk van jou dit jaar ook weer de nodige "vocale" tracks verwacht :W
 
Top, bedankt MONO :okdan: 13e is ook een mooie plaats, hoop nog veel mooie werkjes van jou te horen dit jaar :kroon:

Than you're in for a surprise!

Ben druk bezig met een nieuw H3K album, we zijn eens een andere kant op gegaan. Niet alleen ambient downtempo space muziek deze keer.

Hopelijk over een maand of twee klaar en zal het hier zeker laten horen ;)

En natuurlijk ook nog wat eigen MonoTron muziekjes, maar die staan even op een lager pitje!
 
Gefeli Warehouse!

Plek 10! Ben ik zeer tevreden mee. Dat is drie plaatsen hoger dan MonoTron! :D
Bedank voor de reacties en stemmen allemaal!

en verdiend hoor! Erg mooie track maar dat wist je al.
Mijn dissonante steeldrum sound kon niet iedereens hartje veroveren :P
 
gefeliciteerd
 
Than you're in for a surprise!

Ben druk bezig met een nieuw H3K album, we zijn eens een andere kant op gegaan. Niet alleen ambient downtempo space muziek deze keer.

Hopelijk over een maand of twee klaar en zal het hier zeker laten horen ;)

En natuurlijk ook nog wat eigen MonoTron muziekjes, maar die staan even op een lager pitje!

Ben gek op "leuke" verassingen :okdan: Leuk, goed nieuws, ben benieuwd en sla het goed is en op vinyl :D dan houd ik me aanbevolen natuurlijk :dj:
 
Gefeliciteerd Warehousegroove! :biertje:

Jij ook met je 3e plaats :halleluja was ook dit jaar (net als voorgaande jaren) weer terecht hoog in mijn favolijst.

Was laatst trouwens een film hier op TCM geloof ik die op de achtergrond aanstond toen ik een bekende melodietje hoorde (volgens mij uit jou inzending van 2 jaar geleden) Was toch wel even een feest der herkenning.

Goed bezig :W
 
Gefeliciteerd Warehousegroove met deze eeuwige roem :)

De uitslag is geen verrassing: als je de nummers sorteerd op 'Bekeken' krijg je ongeveer dezelfde volgorde 8o)

Dank je Scrape :W

Dat schreef Dr. V L uit A mij ook al eens :D (hoi Bob)
Was het overigens niet met hem eens :D maar dat is een ander verhaal :kroon:
 
Back
Top