Wat is laagste prijs..

Biedt er iemand een bassynth met "heerlijk analoog schreeuwfilter" aan, vraag ik "wat is uw laagste krijs?". U raadt het: geen antwoord.
 
Het kan altijd beter. Ten eerste wil ik met "Geachte meneer" aangesproken worden. Maar goed, Beste dan maar.. Daar is de interpunctie ook weer fout. Daarachter moet er een komma. Vervolgens is het inderdaad uw laagste prijs in plaats van 'u' laagste prijs. A u b? nooit van gehoord in beleefde brief schrijf je gewoon alstublieft. En dan nog die Mvg, Jezus, daar krijg ik dus het schijt van.. Wil je de groeten doen, doe dan de moeite van het volledig uit te typen. Merk op dat de interpunctie hier wel juist is; na groeten hoeft geen komma. Vervolgens sluit je de brief af met je voor- en achternaam. Een handtekening kan ik best ook appreciëren. Zijn er überhaupt mensen naar school geweest vraag ik me dan af. Maar waar ik me in dit geval nog het meest aan erger is dat de gewillige zich verlaagd tot het vragen naar wat de laagste prijs is.

Groeten
bazzie

Die punten die er niet zijn, niet echt een punt.. is ook een beetje wat je ziet bij mensen die (nog) SMSen.. Alles afkorten ook en zonder punten.
Of, zat er misschien toch net cola onder die toets? )

Toenaam, voornaam en achternaam? Natuurlijk! Maar als Tijs Michiel Verwest bijvoorbeeld hoef je er geen Tiësto bij te zetten vind ik.

Eigenlijk is groetjes of groeten in berichtjes doen ook best wel raar.. :D

 
Zonet bij de bakker gevraagd wat hun laagste prijs was. Daar dan natuurlijk nog een euro onderdoor gegaan en gevraagd dat ze het brood gingen opsturen.
 
Dit gebeurt niet alleen in de muziekinstrumentenhandel. Heb een caviakooi op MP staan met alle toebehoren en zelfs op zwenkwielen. Vaste prijs €20.
Na 4 dagen pas twee belangstellenden gehad...
  1. Afspraak voor afhalen gemaakt en na een uur wachten belde ze op dat ze een kooi van een vriendin kon krijgen.
  2. Mailtje:

    Wat is de uiterste prijs
    Gr JK

    Mijn antwoord:

    €20

    Niks meer op gehoord natuurlijk.
 
ULTMTM002_tease_sm.jpg
 
Sorry, niet van mij. Waarschijnlijk heeft een moderator zich verlaagd tot het aanpassen van mijn reactie en deze zonder reden aan te passen met een dt-fout zodat iemand deze zou opmerken.

Waarschijnlijk niet. Als moderators zich bezig zouden houden met stijlfouten, grammaticale dwalingen of onjuiste vervoegingen op SF, dan zou bovenstaande quote zeker reeds onderhanden zijn genomen :). Maar een eenvoudiger manier om te controleren in hoeverre een ingreep heeft plaatsgevonden is te kijken of er onder het bericht in kwestie een melding staat dat er een wijziging op dit bericht is geweest. Ik heb deze melding bij jouw bericht niet kunnen waarnemen.

Anyway, iedereen maakt wel eens een foutje. Niets om je voor te schamen ;).
 
Reeds of al, het maakt niet uit. Het voegt niets toe en het maakt de zin lelijk. 8>
Je maakt me nieuwsgierig wat jij dan fout vindt in dat citaat.
 
Ik dacht dat onze ciltuur geen afbieders had maar heb geleerd.
Nu doe ik overal 20% bij en mag jij die er af zeuren, ieder zijn lol gehad.
 
Het kan altijd beter. Ten eerste wil ik met "Geachte meneer" aangesproken worden. Maar goed, Beste dan maar.. Daar is de interpunctie ook weer fout. Daarachter moet er een komma. Vervolgens is het inderdaad uw laagste prijs in plaats van 'u' laagste prijs. A u b? nooit van gehoord in beleefde brief schrijf je gewoon alstublieft. En dan nog die Mvg, Jezus, daar krijg ik dus het schijt van.. Wil je de groeten doen, doe dan de moeite van het volledig uit te typen. Merk op dat de interpunctie hier wel juist is; na groeten hoeft geen komma. Vervolgens sluit je de brief af met je voor- en achternaam. Een handtekening kan ik best ook appreciëren. Zijn er überhaupt mensen naar school geweest vraag ik me dan af. Maar waar ik me in dit geval nog het meest aan erger is dat de gewillige zich verlaagd tot het vragen naar wat de laagste prijs is.

Groeten
bazzie
Ik daarentegen heb een gruwelijke hekel aan met meneer aangesproken te worden.
Een geschreven handtekening? Online? :dubbel:

Met vriendelijke groeten,
Baron T-CM11
:D
 
Uit advertentie op Marktplaats (geen synth):

NIET VRAGEN NAAR DE LAAGSTE PRIJS ( ben ik klaar mee !!! sorry )
 
Ik had laatst een nier gevonden op Marktplaats - dus ik vraag de "wat is de laagste prijs"? De verzendkosten mochten er niet eens vanaf want opsturen was niet mogelijk. En op een ruilvoorstel voor een MC-303 werd ook niet op ingegaan.
 
Wat is uw laagste prijs?


Antwoord: MIJN laagste prijs is onnoemelijk hoog.
Maar IK sta dan ook niet te koop.


En op die opmerkinkjes ala: Ik geef u 100 euro (vraagprijs 400) krijg je van mij als antwoord iets van: Ik lever niet op afbetaling.
 
Je kunt die koopjesjagers meestal gewoon negeren, want in de meeste gevallen hoor je toch nooit meer iets terug als je niet meteen met hun onzinbod akkoord gaat.
 
Back
Top