Crossnaders - Akimbo

Subgroover

Zweet spot
Lid sinds
6 mei 2004
Berichten
2.685
Locatie
Klopt
Bij deze mijn inzending voor het Synthforum Contest 2014.

"Akimbo" is een energieke en enigszins donkere house-track.
Crossnaders is een project van mij en twee vrienden.

Groeten, Sub.
 

Attachments

  • Crossnaders - Akimbo (Original Mix).mp3
    8,6 MB · Bekeken: 155
Geweldige productie weer. Heerlijke sounds en uitstekende mix (net als vorig jaar). De track zelf zou ik thuis niet zo snel draaien ;). Tikkie te duister voor mijn tere ziel. Ik hoor wel heel duidelijk hitpotentie. Gaan jullie hem uitbrengen?
 
So ey.. goeiemorgen... zitten jullie elkaar achter na in die dikke studio?? Ik word hier zelfs een beetje agressief van :D

Maar eh.. wel dik zeg.. Klinkt erg goed. 't Zou of op Slam of een ander dergelijk station voorbij kunnen komen. :mega:
 
Wow, Cool ! Super Vet !! Straf gedaan,, Congrats !! a Big smile from over here !! :) :)
 
Thnx! Haha tja, lekker boos issie wel ja. Heerlijk project om me even af te reageren.
We zijn wel bezig met wat labels om het uit te brengen, dus fingers crossed! :)
 
Whoa , klinkt als een kruising tussen Noisia en the Prodigy. Mijn stem heb je bij deze al.

Edit: Staat er ergens een fingersnap/clap uit fase? Ik keek net achterom of iemand mee zat te doen ;-)
Zou ik niet zo snel doen..
 
Het is zeker een van de stevigere nummers in deze contest maar het klinkt me toch goed in de oren.
Bam!
Ook echt iets voor een vette animatieclip.
 
doet me vooral niet meer denken aan de tijd dat je nog platen uitbracht op made in nl records.
lekker hoor subgroover.
 
Dikke sound, ik vind die vocoder erg gaaf. Verder is de track een beetje over the top...
 
Back
Top