MOTU MachFive!

Eindelijk gereleased, MOTU MachFive VST Sampler.

machfive450.jpg


Volgens de specs moet het beestje nog al wat in zijn mars hebben, nu nog kijken of MOTU de verwachtingen waar kan maken. :D

http://www.motu.com/english/software/machfive/specs.html


Arie
 
Last edited by a moderator:
En wat een geile interface... :D Dit ziet er er echt lekker uit, daar houdt ik van. De specs zijn inderdaad ook niet verkeerd. Ook fijn dat ie Emu banken importeert. Allemaal erg tof.
 
Ja en hoe zit dat met 'eindelijk gereleased' ? Kan ik nu naar de (internet) winkel gaan en de AU versie voor logic aanschaffen, of is alleen de VST versie klaar? Ik las op het digidesign forum dat ze daar al 'n tijdje beschikken over de RTAS versie...
 
Re: Eindelijk :)

Re: Eindelijk :)

Origineel geplaatst door ><i
Ik hoop te al een hele tijd op de release, als de demo echt bevalt, gooi ik misschien kontakt wel weg

wat bevalt je niet aan kontakt dan? (interesse)
 
1. er gaat geen rex in :(
dat vind ik meer dan jammer, dat is een gemis....
2. de timemachine optie is niet realistisch, wel heel leuk, maar... niet helemaal wat ik had gehoopt (tja, ik heb nu ableton gezien :( )

3 Kontakt is ontzettend fijn en mach five zal erg goed moeten zijn wil het kans maken

4. tja, ik heb toch ook interfaces van motu
 
Re: Eindelijk :)

Re: Eindelijk :)

Origineel geplaatst door ><i
Ik hoop te al een hele tijd op de release, als de demo echt bevalt, gooi ik misschien kontakt wel weg

Kontakt mij tzt even, mischien kan ik je licentie dan overnemen.
 
alles netjes en overzichtelijk op 1 scherm. Ik ga meteen die demo checken:)
 
Hoe komt het toch dat er weinig reacties op dit stukje software zijn gekomen, terwijl bij de gemiddelde softsynth er bergen reacties komen ?

Zijn er al mensen die er mee werken, zo ja wat vinden die er van ?

Ik krijg machfive als het goed is volgende week binnen, ik ga hem dit weekend bestellen (is in duitsland 333 euro, in nederland 439)

Zijn er mensen die goedkopere adressen in nederland weten (goedkoper dan 439) ?
 
Back
Top