Novation MiniNova



Features:
Very powerful mini synthesizer with the sound generation from UltraNova
Display: 16-character LCD
37-key keyboard with MIDI I / O
3 x oscillators, 1 noise generator, 2 x ring modulators
15 filter types
Arpeggiator with 33 pattern
Up to 18x polyphony, monotimbral
256 factory sounds impressive searchable directly accessible
Up to five effects per patch: distortion, compression, chorus / phase, delay, reverb, Gator, EQ
USB port (Mininova can also be powered via USB bus power)
Editing software and patch management software included
Guitars and other instruments can be processed with the vocoder and the effects
Free sound packs available including vintage synthesizer and bass synth sounds
 
Die Dubstep knop gaat voor dikke sales zorgen in de Parkito doelgroep, rrreken maar!
 
Je zou haast denken dat ze het concept van de Microkorg toevallig hebben gebruikt!

Die hele layout schreeuwt gewoon microkorg.. Van de genre buttons tot de vocoder..

Wow en een Dubstep knop.. Serieus? Haha
 
Laatst gewijzigd:
korg-maxitribe-640x522.jpg


dit is ook leuk al denk ik dat het niet waar is...
 
Wat een spuug lelijk geval! Waar zit de Tiesto preset knop, Swedish house mafia? Grrr, als hij in het hoog net zo klinkt als een supernova :yamaha: presies kan je beter gaan fietsen
 
Die Novation ziet er leuk uit, heb je wat te kiezen als je in de markt was voor een MicroKorg ;) Maar die kleine toetsen zouden mij toch tegenhouden denk ik, maar dat had ik met de MicroKorg ook al..

korg-maxitribe-640x522.jpg


dit is ook leuk al denk ik dat het niet waar is...

Lijkt me een prachtige photoshop met als basis deze foto van de Arturia Minibrute.
 
ziet er leuk uit, jammer dat die net te groot is om mee te nemen in een rugzak samen met een ipad. Dat zou wel een killer combi zijn voor onderweg.

wel erg mooi design deze synth!

Ik heb voor onderweg een microsampler en een samsung galaxy s3 met caustic 2 erop :) meer heb je onderweg iig niet nodig :)

Ik vind deze ook mooier dan de microkorg trouwens, maar uiterlijk, daar geef ik niet zo om bij muziekinstrumenten ...
 
Back
Top