Waldorf Pulse 2

@Synnys Ik ga denk ik ook je editor kopen, maar ik wilde even weten, updaten de waardes 2 kanten op? Oftewel, leest hij patches in vanaf de pulse en weer terug? Updaten de waardes als je aan de knoppen draait van de pulse en andersom? oftewel, zijn de waardes in de editor altijd gelijk aan de waardes op het apparaat?
 
@Synnys Ik ga denk ik ook je editor kopen, maar ik wilde even weten, updaten de waardes 2 kanten op? Oftewel, leest hij patches in vanaf de pulse en weer terug? Updaten de waardes als je aan de knoppen draait van de pulse en andersom? oftewel, zijn de waardes in de editor altijd gelijk aan de waardes op het apparaat?

De parameters updaten beiden kanten op. Dit was voor versie 1.0 niet zo doordat Waldorf nog niet de volledige sysex spec had vrijgegeven maar dat hebben ze inmiddels wel gedaan en Synnys heeft daarna direct de bi-directionele parameter sync ingebouwd.

De editor vraagt daadwerkelijk de huidige parameter buffer aan de hardware en update de waarden op basis van wat de hardware terug zend. :)
 
De parameters updaten beiden kanten op. Dit was voor versie 1.0 niet zo doordat Waldorf nog niet de volledige sysex spec had vrijgegeven maar dat hebben ze inmiddels wel gedaan en Synnys heeft daarna direct de bi-directionele parameter sync ingebouwd.

De editor vraagt daadwerkelijk de huidige parameter buffer aan de hardware en update de waarden op basis van wat de hardware terug zend. :)

Koel thanks, ik ga 'm bestellen :)

Nog even wat bugs van de pulse, hebben jullie die ook? (1.13)
- global params worden niet gesaved (moet iedere keer m'n midikanaal instellen als ik 'm aanzet, anders staat hij op omni
- In para4/para8 mode komen mijn sounds niet in de release stage wanneer ik start vanaf een init patch. Sommige presets waar para4/para8 wordt gebruikt werken wel goed.
 
Alsjeblieft SynnyS,

dit zijn de drie demosongs van de Rack Attack.
Kaal, zonder externe fx.
Als je nog meer wil horen roep je maar.
:)
 

Attachments

  • demo1.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 79
  • demo2.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 80
  • demo3.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 81
Sjongejonge, tis weer maandag… Zie net dat de demo's ook gewoon op de Waldorf site staan.

:stupid

Mocht iemand nog iets specifieks willen horen dan hoor ik het wel.
 
Als je de rack attack overweegt, zeker met een vst editor er naast, dan zal ik zeker kijken naar de VST versie van de rack attack. De hardware versie is namelijk feitelijk de vst versie in een doosje. De software versie was er (volgens mij) eerder dan de hardware versie. Het kan dus ook andersom.

WaldorfEdition_3.jpg
 
Back
Top