Waldorf Pulse 2

Ja dat zou inderdaad erg prettig zijn... Maar die patchmorpher... pfooe wat een gave app zeg! werkt echt supergoed!

Die moet ik zeker nog gaan uitproberen!
 
wat wil je in een update dan?

De poly mode is nog erg buggy. Een bestaande poly patch werkt goed maar als je vanaf een init patch er 1 maakt heb je ineens geen release meer.
Wanneer drive ingeschakeld is, zijn de attack envelopes onbetrouwbaar. Patches zonder attack krijgen soms ineens wel attack van zo'n 50ms. Verschilt per note.
En inderdaad beter zichtbaar welke waardes op dat moment editbaar zijn op het scherm. En ben benieuwd naar de fx uitbreiding.
 
Is er nog een reden om de Pulse 2 stereo aan te sluiten?
Ik heb de handleiding even gelezen, maar kon eigenlijk behalve een PAN command niks vinden
Geen unison spread o.i.d. Dus voor zover ik kan horen/zien komt uit links en rechts exact hezelfde?
 
Op het moment zie ik er geen. Misschien dat een toekomstig FX board de stereo out gaat voeden maar tot die tijd blijft hij bij mij in ieder geval lekker mono aangesloten.

Eventuele plaatsing van de sound doe ik wel gewoon in mijn DAW.
 
Precies! In mijn geval m'n SSL, maar scheelt me weer een stereo input.
THnX!
Heb jij toevallig nog een factory presets patchdump?
Staat bij Waldorf nergens te downloaden
 
Hey dat is vreemd. Ze hebben de website veranderd en nu staan de factory sounds er niet meer tussen bij de downloads.

Ik heb nog een versie van october 2013 op schijf staan. Wil je die?
 
Alstu! Ik weet niet zeker of dit de meest recente zijn maar volgens mij wel aangezien de laatste OS update ook van October 2013 is. :)
 

Attachments

  • pulse2_factory_sounds_2013.mid
    56,8 KB · Bekeken: 86
Nee, ik pinpoint meestal gewoon met pan op mixer en als ik pan automation wil dan doe ik dat in DAW
Ik was ff benieuwd of er iets als voice panning o.i.d mogelijk was voor stereo effect, maar hij is op dit moment dus echt mono.
 
Back
Top