UAD Studer A800

T heeft niet voor niks de naam Studer er aan hangen. En wat t doet, is puur de saturatie en harmonische vervormingen van de verschillende soorten tape, en de machine nabootsen. En dat doet t heel erg goed! echt een top aanrader, zeker voor dat geld!
 
stond trouwens ook een leuk artikel over der struder800 in de sound on sound tijdje terug.
 
T heeft niet voor niks de naam Studer er aan hangen. En wat t doet, is puur de saturatie en harmonische vervormingen van de verschillende soorten tape, en de machine nabootsen. En dat doet t heel erg goed! echt een top aanrader, zeker voor dat geld!

tsja, dat kan je enkel zeggen als je zelf met de echte studer hebt gewerkt. denk niet dat er veel zijn hier die dat kunnen zeggen.
 
klinkt goed, die struder plug. Trekt alles helemaal open, geeft het lucht.
Of het nu klinkt als een echte boeit me niet zo :)
 
Dat is denk ik in het algemeen ook de goede benadering voor plugins. Zo denk ik ook over VCC bijv, die doet ook iets met de mix wat erg prettig is, of het klinkt als een echte NEVE, SSL, API of Trident tafel?!? geen idee maar klinkt wel goed.

klinkt goed, die struder plug. Trekt alles helemaal open, geeft het lucht.
Of het nu klinkt als een echte boeit me niet zo :)
 
sound on sound heeft een uitgebreide test op hun site met een vergelijking van de echte Studer en de AUDADUA-plugin.
 
Back
Top