Recent bij Feedback:
Ik wil 2 x een Motif XF6 inclusief maximaal flash geheugen kopen. Toch ruim 5000 euro omzet. Het geld brandt in mijn handen, en ik mail naar Feedback om een package deal en een inschatting van de levertijd. Ik krijg een antwoord dat ze nog niets weten over levertijd. Geen woord over een package deal. Twee weken later weer gemaild. Zelfde verhaal. Week later krijg ik een mail dat er een XF6 binnen is. Wat ik ook al weer wilde (in dezelfde reply-reeks staat het gewoon). Ik plezierig verrast stuur een antwoord met (opnieuw) mijn wens. Krijg een mail terug met een deal, maar ze zijn een deel van het extra geheugen vergeten. Ik opnieuw gemaild, tot nog toe geen antwoord.
Zelfde mail naar Thomann. Twee uur later een nette deal, en een inschatting van de levertijd. Daar maar besteld.
Ik heb duidelijk aan Feedback laten merken zodra ze de bestelling begrepen hebben en me een quote doen, ik de spullen bestel. Ik begrijp niet dat het zo moeizaam gaat. Willen ze niet verkopen?
Ik wil 2 x een Motif XF6 inclusief maximaal flash geheugen kopen. Toch ruim 5000 euro omzet. Het geld brandt in mijn handen, en ik mail naar Feedback om een package deal en een inschatting van de levertijd. Ik krijg een antwoord dat ze nog niets weten over levertijd. Geen woord over een package deal. Twee weken later weer gemaild. Zelfde verhaal. Week later krijg ik een mail dat er een XF6 binnen is. Wat ik ook al weer wilde (in dezelfde reply-reeks staat het gewoon). Ik plezierig verrast stuur een antwoord met (opnieuw) mijn wens. Krijg een mail terug met een deal, maar ze zijn een deel van het extra geheugen vergeten. Ik opnieuw gemaild, tot nog toe geen antwoord.
Zelfde mail naar Thomann. Twee uur later een nette deal, en een inschatting van de levertijd. Daar maar besteld.
Ik heb duidelijk aan Feedback laten merken zodra ze de bestelling begrepen hebben en me een quote doen, ik de spullen bestel. Ik begrijp niet dat het zo moeizaam gaat. Willen ze niet verkopen?