En toen stond er ineens een CS-80 op marktplaats...

Als winnaar van de Grote Flapdrol wil ik graag een toost uitbrengen. Bedankt, wwem en Bazzie voor de inspiratie! :biertje: :baco: :biertje:

Dus je hebt nooit meer contact gezocht?
 
wwem, torp en bazziie jullie verdienen het alle 3 om voor de Libris literatuurprijs in aanmerking te komen met jullie prachtige verhalen die wal nog kant raken.
Jullie zijn gaan geloven in jullie eigen op hol geslagen verhalen die een eigen leven zijn gaan lijden.
Wie van jullie recht heeft op deze prestigieuze prijs moeten de moderators maar bepalen, maar ik denk toch dat (ongeacht het onderwerp een fantastische synth is) jullie op het verkeerde forum ventileren
 
Kan er nu een eind komen aan dit idd flapdrolle verhaal......wat een l.lkoel allemaal zeg!

O ja, vanaochtend liep ik langs de vuilnisbak, en weet je wat ik op de grond zag? Een CS-80, ja echt! Maar de vuilnisman was mij net te snel af. Ach joh, die vuilnisman moet ook wat te doen hebben thuis................Maar binnenkort ga ik toch ook maar ff langs bij hem......

Who next met nog een flapdrolle verhaal???
 
Helaas kon ik niet verder lezen dan de eerste paar regels, kreeg er hoofdpijn van. Kon het verhaal gewoon niet volgen, wat een slap gezannik zeg! Eigenlijk heeft het meer iets van een stom s.x-verhaal, wat een gezeur. Lijkt wel een soort mislukte relatie/verlangen ofzo..........

Wat een onzin!

Ik wilde niet reageren maar ja deze stomme thread komt steeds weer naar boven. Weg ermee! Of naar een forum voor zielepoten........
 
CS80 en MS20 lopen door de kalverstraat.
Zegt MS20 tegen CS80: "En hoe is dat nou met al die knoppen maar zonder patchpanel?"
"Och, wijsheid komt met de jaren", antwoorde de CS80.
"Mafketel", beet de MS20 terug.
 
Ik heb wel ooit iets gelijkaardig omgekeerd gehad: ik bied zelf een orgel aan, en iemand wil ruilen voor een Jupiter 6. Het kwam me over als iemand oprecht en niet als een fantast. Nuja, lang verhaal kort: nog voordat ik goed en wel kon reageren stuurde hij er een bericht achterna dat hij een beetje verbaasd was over hoeveel die dure orgels in waarde gezakt waren met de jaren, versus hoeveel zijn juup gestegen was. Dat is dus niet door gegaan. :) In die tijd was de JP6 ongeveer 3 keer de waarde van het orgel dus het was niet al te extreem, maar blijft jammer.
 
Helaas kon ik niet verder lezen dan de eerste paar regels, kreeg er hoofdpijn van. Kon het verhaal gewoon niet volgen, wat een slap gezannik zeg! Eigenlijk heeft het meer iets van een stom s.x-verhaal, wat een gezeur. Lijkt wel een soort mislukte relatie/verlangen ofzo..........

Wat een onzin!

Ik wilde niet reageren maar ja deze stomme thread komt steeds weer naar boven. Weg ermee! Of naar een forum voor zielepoten........

Wat was er niet duidelijk aan "Je bent niet verplicht alles te lezen hier"? O ik snap het al, je hebt die post net niet gelezen omdat dat nu eenmaal niet verplicht is hier. :)
 
Ik ben blij dat Jopar er is om de kwaliteit van het forum te bewaken. Mensen, niet meer op dit topic reageren, want dan komt het weer bovenaan!
 
Beste mensen,
Dat deze topic agressie kon opwekken had ik nooit verwacht. Het was ook zeker niet mijn bedoeling.
Dus mods, gooi hem maar op slot.
Ik vond het in ieder geval gezellig!

Een vredelievende groet!
 
Back
Top